קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות4
ציון בריאות54
מגזין

סלט רויאל ג'רזי עם קרם חזרת

סלט רויאל ג'רזי עם קרם חזרת
אם ברצונך להוסיף עוד ללא גלוטן וlacto אובו צמחוני מתכונים לרפרטואר שלך, סלט מלכותי ג'רזי עם קרם חזרת יכול להיות מתכון שאתה צריך לנסות. והוא יספק כ 4 מנות. מנה אחת מכילה 100 קלוריות, 4 גרם של חלבון ו1 גרם של שומן. המתכון הזה מכסה %11 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. רק כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-9 היו אומרים שזה פגע במקום. אם יש לכם תפוחי אדמה רויאל ג'רזי, בצל אביב, קרם fraîche, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זה עובד טוב כמו מתאבן. זמן הכנת המתכון כ 15 דקות. זה הובא לכם על ידי BBC אוכל טוב. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, מתכון זה מרוויח ציון כף של 97% וזה נהדר. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על מתכונים דומים אלה: תפוחי אדמה מלכותיים ג'רזי עם רוטב פטן וגרס, כריכי גלידת חוף ג'רזי, ו סלט סלק & סקווש עם קרם חזרת.

הוראות

1
זרוק את תפוחי האדמה לתוך מחבת של מים רותחים מומלחים, ואז להרתיח במשך כ 10 דקות עד במכרז.
מרכיבים שתצטרך
9 כוסות תפוחי אדמה קלופים פרוסים9 כוסות תפוחי אדמה קלופים פרוסים
פסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
2
מסננים ולאפשר להתקרר מעט.
3
מערבבים את רוטב חזרת עם frache קרם, ולאחר מכן מוסיפים את זה לתפוחי האדמה החמים יחד עם צנוניות עירית או בצל אביב. עונה, ואז לערבב היטב מעיל.
מרכיבים שתצטרך
רוטב חזרתרוטב חזרת
בצל אביבבצל אביב
9 כוסות תפוחי אדמה קלופים פרוסים9 כוסות תפוחי אדמה קלופים פרוסים
גבינת מוצרלה רזה חלקית חתוכה לקוביות (קוביות של 1/2 אינץ')גבינת מוצרלה רזה חלקית חתוכה לקוביות (קוביות של 1/2 אינץ')
פרוסים לחתיכות של 1/2 אינץ', שוטפים ושומרים עלים יפים, לקישוטפרוסים לחתיכות של 1/2 אינץ', שוטפים ושומרים עלים יפים, לקישוט

יין מומלץ: שרדונה, Gruener Veltliner, סוביניון בלאן

סלט עובד ממש טוב עם שרדונה, Gruener Veltliner, ו סוביניון בלאן. לסוביניון בלאן ולגרונר יש גם תו הרבי המשלים סלטים עם מספיק חומצה כדי להתאים ויניגרט טארט, בעוד שרדונה יכול להיות בחירה טובה עבור רטבים סלט שמנת. אתה יכול לנסות שרדונה Antica (Mountain Select). מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -29 דולר לבקבוק.
שרדונה Antica (Mountain Select)
שרדונה Antica (Mountain Select)
שרדונה 2017 תוססת ועשירה בניחוחות מפתים שמובילים לליבה מוצקה של טעמי אגס, תפוח ומשמש המוצלים על ידי אלון מתובל קלות. על החיך, היין מציע שכבה על גבי שכבה של טעמים מתמשכים. היין מדגיש טוהר זני עם אלגנטיות ורעננות על החיך.השרדונה נבחר ממנות בנות 4 עד 31 ממנות נבחרות של תשעה בלוקים של כרם, אשר מוצמדים בגובה של 1,413-1,494 רגל. מבחר השנה מורכב מ-10 שיבוטים של שרדונה - תשעה שיבוטים בורגונדיים ובחירת ויימר המורשת המהוללת—שיחד יוצרים את המורכבות בארומטיקה ופלבורים שאנו מחפשים לשרדונה המובחר בהרים שלנו.