קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות6
ציון בריאות8
סוגי מאכליםסלט
מגזין

סלט רול קליפורניה

סלט רול קליפורניה
תמיד כיף שיש עוד מתכון של תוספת, אז תנו הזדמנות ל סלט רול קליפורניה. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? מתכון ואינו מכיל גלוטן, וחלב יש 277 קלוריות, 7 גר' של חלבון, ו 13 גרם של שומן למנה. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. המתכון הזה מכסה %11 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לך אבוקדו, מלפפון, חסה קרחון, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זמן הכנת המתכון כ 30 דקות. . נסו סלט רול קליפורניה, סלט רול קליפורניה, ו סלט רול קליפורניה (מתכונים דומים).

הוראות

1
מניחים אורז ומים בסיר קטן, ומביאים לרתיחה. מכסים, מפחיתים את החום לנמוך, ומבשלים במשך 20 דקות, או עד שהאורז רך. להפריש להתקרר.
מרכיבים שתצטרך
פסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
2
בקערת הגשה גדולה, לזרוק יחד את החסה, מלפפון, אבוקדו חיקוי בשר סרטנים. מערבבים אורז מקורר. בקערה קטנה, מערבבים יחד את אבקת ווסאבי, מיונז, רוטב סויה, חומץ אורז, סוכר ושמן שומשום. לזרוק סלט עם רוטב (מומלץ), או לשרת עם רוטב בצד.
מרכיבים שתצטרך
סרטן חיקויסרטן חיקוי
אבקת ווסאביאבקת ווסאבי
חומץ אורזחומץ אורז
1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק
כוס אדמה קפוא, מופשרכוס אדמה קפוא, מופשר
6 לחמניות שומשום, מפוצלות6 לחמניות שומשום, מפוצלות
1-1/2 אונקיות. ג'ין1-1/2 אונקיות. ג'ין
1/2 קילו חזה הודו1/2 קילו חזה הודו
1-1/2 כוסות פלפלים אדומים קצוצים1-1/2 כוסות פלפלים אדומים קצוצים
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)