קושימומחה
מוכן ב1 ש, 15 דק.
מנות8
ציון בריאות21
מגזין

סלט שעועית מקסיקנית

סלט שעועית מקסיקנית
סלט שעועית מקסיקני דורש על 1 שעה ו 15 דקות מההתחלה ועד הסוף. והוא יספק כ 8 מנות. המתכון הזה מכסה %15 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה מנות ראשונות יש 332 קלוריות, 11 גר' של חלבון, ו 15 גרם של שומן למנה. אם יש לכם שעועית, כוסברה, פלפל, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זה ... לא יקר מתכון לאוהדים של אוכל מקסיקני. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן ותפריט טבעוני. . נסו שעועית שחורה וסלט תירס-סלט מקסיקני חריף / מנות ראשונות, סלט שעועית מקסיקנית, ו סלט שעועית מקסיקנית (מתכונים דומים).

הוראות

1
בקערה גדולה, לשלב שעועית, פלפלים, תירס קפוא, ובצל אדום.
מרכיבים שתצטרך
פלפלפלפל
תירס קפואתירס קפוא
בצל אדוםבצל אדום
שעועיתשעועית
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
בקערה קטנה, להקציף יחד שמן זית, חומץ יין אדום, מיץ לימון, מיץ לימון, סוכר, מלח, שום, כוסברה, כמון, ופלפל שחור. מתבלים לפי הטעם עם רוטב חריף ואבקת צ ' ילי.
מרכיבים שתצטרך
חומץ יין אדוםחומץ יין אדום
פלפל שחורפלפל שחור
אבקת צ ' יליאבקת צ ' ילי
מיץ לימוןמיץ לימון
מיץ לייםמיץ ליים
רוטב חריףרוטב חריף
שמן זיתשמן זית
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
שוםשום
כמוןכמון
סוכרסוכר
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
3
יוצקים רוטב שמן זית על ירקות; מערבבים היטב. צ ' יל ביסודיות, ומגישים קר.
מרכיבים שתצטרך
ירקירק
שמן זיתשמן זית

מרכיבים

425אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שעועית שחורה, שטופה ומרוקנתשעועית שחורה, שטופה ומרוקנת425אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שעועית קנליני, מנוקז ושטוףשעועית קנליני, מנוקז ושטוף425אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שעועית, סחוטשעועית, סחוט1(יכול להיות או להרחיק)1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף283אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חבילת גרעיני תירס קפואחבילת גרעיני תירס קפוא596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוסברה טרייה קצוצהכוסברה טרייה קצוצה1שמן זית כתית מעולה, 2 סיבובים של המחבת ועוד כמה לטפטוףשום כתוששום כתוש1פלפל ירוק, קצוץפלפל ירוק, קצוץ1(חוֹרֶף)כמון טחוןכמון טחון1(חוֹרֶף)פסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטהפסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון2(חוֹרֶף)מיץ ליים טרימיץ ליים טרי1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1דאשרוטב פלפל חריףרוטב פלפל חריף1פלפל אדום, קצוץפלפל אדום, קצוץ1בצל אדום, קצוץבצל אדום, קצוץ1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כף בתוספת 1 כפית מלח כשר, נוסף לתיבול בשר1 כף בתוספת 1 כפית מלח כשר, נוסף לתיבול בשר1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)(צינור גדול)(צינור גדול)2(חוֹרֶף)סוכר לבןסוכר לבן

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוזה מוגז הם הבחירה הראשונה שלי למקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. הפינו-נואר האורגני של סטולץ עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 26 דולר לבקבוק.
פינו נואר אורגני של סטולץ
פינו נואר אורגני של סטולץ
הפינו הזה מראה היטב את צבעו העשיר והארומה הפרחונית של נקיק קולומביה האורגני פינו נואר (Pinot noir). הכל כדי שהיין הזה יקבל שנים של הזדקנות או ישתכר במקום.