קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות8
ציון בריאות12
סוגי מאכליםסלט
מגזין

סלט שרימפס וארטישוק

סלט שרימפס וארטישוק
הכנת המנה לוקחת כ 30 דקות. גשו לסופר וקנו קרם, תבלין קריאולי, פטרוזיליה ועוד מספר מצרכים לעשות היום. כדי להשתמש ב קליפת לימון אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת לימון שקדים עם מילוי לימון כקינוח. מתכונים דומים: שרימפס-סלט ארטישוק, שרימפס, ארטישוק וסלט זית, ו שרימפס & סלט פסטה מחיטה מלאה ארטישוק.

הוראות

1
לקלף שרימפס; devein, אם תרצה בכך.
מרכיבים שתצטרך
2
לטאטא יחד מיונז הבא 7 מרכיבים. מערבבים לבבות ארטישוק ושרימפס. כיסוי וצינה עד מוכן לשרת.
מרכיבים שתצטרך
3
* מיונז שומן מופחת ושמנת חמוצה ניתן להחליף.
מרכיבים שתצטרך
4
הערה: בעת בחירת לבבות ארטישוק משומר, להסתכל על התווית עבור ספירה של 10 לא רק הם לבבות ארטישוק כולו אלה פחות יקר, הם באופן עקבי יותר רך מאשר בגדלים גדולים יותר או אלה לרבעים.
מרכיבים שתצטרך

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

פינו גריג ' יו, ריזלינג וסוביניון בלאן הם בחירות נהדרות לשרימפס. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. הפינו האורגני Ziobaffan עם 4.6 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 17 דולר לבקבוק.
פינו גריג ' יו אורגני של זיובפה
פינו גריג ' יו אורגני של זיובפה
זיאובפה אורגני פינו גריג ' יו יש ניחוחות עשירים טריים של תפוחים ואגסים עם רמזים של הדרים כי לדעוך לתוך זר פרחים ועל החיך זה בהיר ורענן עם טעמים פירות נפלאים.ZIOBAFFA Pinot Grigio צמדים היטב עם מגוון רחב של מאכלים קלים יותר, במיוחד דגים/רכיכות, עוף, פסטות ברוטב שמנת וגבינות רכות יותר. זה גם אפריטיף אידיאלי. תערובת: 100% פינו גריג ' יו