קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות12
ציון בריאות24
מגזין

סלט תות עם ויניגרט קינמון

סלט תות עם ויניגרט קינמון
צריך ללא גלוטן, ללא חלב, לקטו אובו צמחוני, וטבעוני הר ד ' אובר? סלט תותים עם ויניגרט קינמון יכול להיות מתכון מרהיב לנסות. המתכון הזה מכסה %9 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 149 קלוריות, 1 גרם חלבון, ו 12 גרם שומן. מתכון זה משמש 12. אם יש לכם אבוקדו, סוכר, אגוזי פקאן וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. למתכון הזה מ טעם הבית יש 48 מעריצים. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור יום האם. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 25 דקות. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון נהדר של 87%. נסו סלט תות, אבוקדו וקייל עם ויניגרט תפוחים תות, סלט תות ואבוקדו עם ויניגרט פרג תות, ו סלט תות ארוגולה עם בצל כבוש ויניגרט תות עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
בצנצנת עם מכסה צמוד, שלבו את שבעת המרכיבים הראשונים; לנער היטב עד להמסת הסוכר. בקערת סלט גדולה שלבו את הרומיין, התותים, האבוקדו, התפוזים, הבצל והפקאן.
מרכיבים שתצטרך
תותיםתותים
אבוקדואבוקדו
כתוםכתום
רומייןרומיין
פקאניםפקאנים
בצלבצל
1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות
סוכרסוכר
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מזלפים ויניגרט; זורקים בעדינות.
מרכיבים שתצטרך
ויניגרטויניגרט
3
מגישים מיד.

ציוד

מרכיבים

1( חצילים)אבוקדו בשל, קלוף פרוסאבוקדו בשל, קלוף פרוס312אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)יכול תפוזים מנדרין, סחוטיכול תפוזים מנדרין, סחוט11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.קינמון טחוןקינמון טחון796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאגוזי פקאן קצוצים, קלוייםאגוזי פקאן קצוצים, קלויים01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.רוטב פלפל חריףרוטב פלפל חריף796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבערך 7 אונקיות סוכרבערך 7 אונקיות סוכר1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל אדום קצוץבצל אדום קצוץ1בצל צהוב בינוני, קצוץרומיין קרוערומיין קרוע11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתותים טריים, לרבעיםתותים טריים, לרבעים3(חוֹרֶף)ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק

יין מומלץ: שרדונה, סוביניון בלאן, Gruener Veltliner

שרדונה, סוביניון בלאן וגרונר ולטלינר הם הבחירות המובילות שלי לסלט. סוביניון בלאן וגרונר ולטלינר שניהם בעלי תווי הרבי המשלימים סלטים עם מספיק חומצה כדי להתאים לוויניגרטות טארט, בעוד שרדונה יכולה להיות בחירה טובה לרוטבי סלט שמנת. את השיחה סאליבן כרם שרדונה עם 4.3 מתוך 5 דירוג כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 44 דולר לבקבוק.
את קורא סאליבן כרם שרדונה
את קורא סאליבן כרם שרדונה
פירות בשלים מרוכזים ויפים ותווים של קרם ברולה על האף מובילים לחיך מלא של חמאת תפוחים, מלון בשל ואגוזי לוז עם אלון משולב וגימור מתמשך ארוך.