קושירגיל
מוכן ב15 דק.
מנות8
ציון בריאות10
מגזין

סלט תפוזים בצל

סלט תפוזים בצל
סלט תפוזים בצל הוא הר ד ' אובר המגיש 8. מנה אחת של מנה זו מכילה סביב 4 גרם חלבון, 13 גרם שומן, ובסך הכל 172 קלוריות. המתכון הזה מכסה 8% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 15 דקות. רק כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-4 היו אומרים שהוא הגיע למקום. אם יש לכם שקדים פרוסים, חומץ, תפוזים ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן, לקטו אובו צמחוני, וראשוני דיאטה. הוא הביא לך על ידי טעם של הבית. עם כפית ציון 85%, המנה הזו מעולה. משתמשים שאהבו את המתכון הזה אהבו גם הם סלט תפוזים ובצל, סלט חסה בצל כתום, ו סלט בצל כתום ואדום.

הוראות

1
בקערה קטנה, לטאטא את שבעת המרכיבים הראשונים. על מגש הגשה או צלחות בודדות, מסדרים ירקות, תפוזים ובצל.
מרכיבים שתצטרך
מלח דק, לשולי הכוסותמלח דק, לשולי הכוסות
ירוקירוק
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
ציוד שתשתמש בו
לימון סחוט טרי, או לפי הטעםלימון סחוט טרי, או לפי הטעם
פחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטהפחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטה
2
מזלפים רוטב.
3
מפזרים גבינה ושקדים.
מרכיבים שתצטרך
( 23)( 23)
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה

יין מומלץ: שרדונה, סוביניון בלאן, Gruener Veltliner

סלט עובד ממש טוב עם שרדונה, סוביניון בלאן וגרואנר וולטלינר. לסוביניון בלאן ולגרונר וולטלינר יש תווים רבי המשלימים סלטים עם מספיק חומצה כדי להתאים לוויניגרטות טארט, בעוד שרדונה יכול להיות בחירה טובה עבור רטבים לסלט שמנת. יין אחד שתוכלו לנסות הוא מריווייל קרנרוס שרדונה. יש לו 4.4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ 23 דולר.
מריווייל קרנרוס שרדונה
מריווייל קרנרוס שרדונה
שרדונה קרנרוס 2007 שלנו מרוכז ואינטנסיבי בסגנון. ניחוחות של אגוזי לוז, פירות טרופיים ותפוח בשלים ממוסגרים על ידי מינרליות חדה אלון מתוק מתוק. היין עשיר וקרמי בגימור מתמשך. הזיווג האהוב עלינו הוא לובסטר סדוק עם חמאה מצוירת ולימון טרי.