קושימומחה
מוכן ב6 שעות
מנות8
ציון בריאות12
סוגי מאכליםסלט
אירועים4 ביוליקיץ
מגזין

סלט תפוחי אדמה קלוי עם רוטב בלסמי

סלט תפוחי אדמה קלוי עם רוטב בלסמי
צריך ללא גלוטן ומנה צמחונית? סלט תפוחי אדמה קלוי עם רוטב בלסמי יכול להיות מתכון מדהים ששווה לנסות. המתכון הזה מכסה %18 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 8 גר' של חלבון, 19 גרם של שומן, וסך הכל 388 קלוריות. והוא יספק כ 8 מנות. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 6 שעות. אם יש לך תפוחי אדמה, חומץ בלסמי, שמן canolan, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זה יהיה להיט בחג היום העצמאות שלך. מתכון זה מ Allrecipes יש 1 אוהדים. מתכונים דומים: סלט תפוחי אדמה עם רוטב בלסמי, סלט תפוחי אדמה בגריל עם רוטב בלסמי, ו בייקון וסלט בצל ירוק עם רוטב בלסמי.

הוראות

1
מחממים תנור ל 450 מעלות F (230 מעלות C).
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
חותכים את תפוחי האדמה לתוך גושים 3/4 אינץ', ומניחים לקערה.
מרכיבים שתצטרך
תפוח אדמהתפוח אדמה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
טפטוף עם שמן קנולה, ולהתפרס על תבנית אפייה. הפעל תפוחי אדמה כך הצדדים העור הם למטה.
מרכיבים שתצטרך
שמן קנולהשמן קנולה
תפוח אדמהתפוח אדמה
מורחיםמורחים
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
4
מפזרים את תפוחי האדמה בקורנית, אבקת צ ' ילי, מלח כשר ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
אבקת צ ' יליאבקת צ ' ילי
מלח כשרמלח כשר
תפוח אדמהתפוח אדמה
פלפלפלפל
טימיןטימין
5
אופים בתנור שחומם מראש עד תפוחי האדמה הם חום זהוב, כ 45 דקות.
מרכיבים שתצטרך
תפוח אדמהתפוח אדמה
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
6
הסר ולאפשר להתקרר.
7
בקערת סלט גדולה, לזרוק בקלילות את תפוחי אדמה מקורר, בצל ירוק, פלפלים אדומים קלויים, זיתים, לבבות ארטישוק, פטרוזיליה, גבינת גורגונזולה עד משולב היטב.
מרכיבים שתצטרך
פלפלים אדומים קלוייםפלפלים אדומים קלויים
GorgonzolaGorgonzola
לבבות ארטישוקלבבות ארטישוק
בצל ירוקבצל ירוק
תפוח אדמהתפוח אדמה
פטרוזיליהפטרוזיליה
זיתיםזיתים
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
8
מניחים את חומץ בלסמי, שמן זית, חרדל דיז ' ון, שום, אורגנו, ובזיליקום לתוך בלנדר, ואת הדופק כמה פעמים עד ההלבשה הוא מעובה וקרם. מתבלים לפי הטעם במלח ופלפל, שופכים על סלט תפוחי האדמה וזורקים בקלילות. צמרמורת במשך 4 שעות לפני ההגשה.
מרכיבים שתצטרך
חומץ בלסמיחומץ בלסמי
מלח ופלפלמלח ופלפל
חרדל דיז ' וןחרדל דיז ' ון
סלט תפוחי אדמהסלט תפוחי אדמה
שמן זיתשמן זית
אורגנואורגנו
שוםשום
באזיל!באזיל!
ציוד שתשתמש בו
בלנדרבלנדר

מרכיבים

283אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)לבבות ארטישוק, מנוקז וקצוץלבבות ארטישוק, מנוקז וקצוץ596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 חציל גדול, קלוף וחתוך לעיגולים בגודל 1/2 אינץ' (תזדקק ל-8 סיבובים לפחות)1 חציל גדול, קלוף וחתוך לעיגולים בגודל 1/2 אינץ' (תזדקק ל-8 סיבובים לפחות)3(חוֹרֶף)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חרדל דיז'וןחרדל דיז'ון11 קילו קישואים,מים חמים (100°F)מים חמים (100°F)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)טימין מיובשטימין מיובש596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפטרוזיליה טרייה קצוצהפטרוזיליה טרייה קצוצה11 קילו קישואים,רוטב פלפל לימוןרוטב פלפל לימון1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת גורגונזולה מתפוררתגבינת גורגונזולה מתפוררת1חבורהבצל ירוק, פרוסבצל ירוק, פרוס1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקזיתים קלמטה, מגולענים ופרוסיםזיתים קלמטה, מגולענים ופרוסים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה11 קילו קישואים,אורגנו מיובשאורגנו מיובש1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)פלפל שחור סדוקפלפל שחור סדוק10תפוחי אדמה אדומים, מצוחצחים ומיובשים במגבות ניירתפוחי אדמה אדומים, מצוחצחים ומיובשים במגבות נייר1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפלים אדומים קלויים, מנוקזים וחתוכים לקוביותפלפלים אדומים קלויים, מנוקזים וחתוכים לקוביות8ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפל לפי הטעםמלח ופלפל לפי הטעם