קושימומחה
מוכן ב1 ש, 15 דק.
מנות4
ציון בריאות71
מגזין

סלמון אסייתי בגריל

סלמון אסייתי בגריל
סלמון אסייתי בגריל נטול גלוטן,, ללא חלב, ידידותי לפודמפ ופסקטרי ומספק כ 4 מנות. מנה אחת מכילה 265 קלוריות, 34 גרם חלבון, ו 11 גרם שומן. המתכון הזה מכסה 25% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. זה יהיה להיט שלך הרביעי ביולי אירוע. זה עובד טוב כמנה עיקרית די יקרה. 1 אדם התרשמו מתכון זה. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו -15 דקות. הוא הביא לך על ידי המתכונים שלי. אם יש לכם מיץ ליים, ג'ינג'ר, סוכר חום וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש זנגביל טרי אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות ג'ינג'ר טריות כמו קינוח. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 85%. ציון זה יוצא מן הכלל. מתכונים דומים: סלמון אסייתי בגריל, אסיה סלמון צלוי, ו סלמון אסייתי בגריל.

הוראות

1
שלב 6 מרכיבים ראשונים בשקית ניילון גדולה עם רוכסן כבד. חותם תיק; לנער כדי לפזר סוכר.
מרכיבים שתצטרך
1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות
סוכרסוכר
ציוד שתשתמש בו
שקיות Ziplocשקיות Ziploc
2
מוסיפים סלמון לשקית. תיק חותם, פונה סלמון מעיל. משרים במקרר 1 שעה.
מרכיבים שתצטרך
סלמוןסלמון
3
מחממים גריל לחום גבוה.
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
4
הסר סלמון מהתיק; שמור מרינדה.
מרכיבים שתצטרך
מרינדהמרינדה
סלמוןסלמון
5
מניחים סלמון על מתלה גריל מצופה בתרסיס בישול. צולים 4 עד 5 דקות מכל צד או עד למידת האלימות הרצויה.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
סלמוןסלמון
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
6
מניחים מרינדה בקערה חסינת מיקרוגל. מיקרוגל ב 1 דקה גבוהה 30 שניות או עד רותחים.
מרכיבים שתצטרך
מרינדהמרינדה
ציוד שתשתמש בו
מיקרוגלמיקרוגל
קערהקערה
7
מגישים סלמון עם רוטב.
מרכיבים שתצטרך
סלמוןסלמון
רוטברוטב
8
עֵצָה: קניית דגים טובים חשובה באמת לטעם הסופי של המתכון. דגים לא צריך להריח " חשוד."זה צריך להריח כמו הים או הנחל. כמו כן, הבשר צריך להיות בצבע בהיר. אל תפחד להריח אותו או לשאול את סוחר הדגים כשהגיע. אם הוא לא יכול להגיד לך, אז הגיע הזמן למצוא מקום אחר לקנות אותו!
מרכיבים שתצטרך
דגיםדגים

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

ניתן לשלב סלמון עם שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן. כדי להחליט על לבן או אדום, כדאי לשקול את התבלינים ואת הרטבים. שרדונה הוא חבר נהדר למנות חמאתיות וקרמיות, ואילו סוביניון בלאן יכול להשלים מנות עשבי תיבול או הדרים. אדום בהיר, נמוך טאנין כמו פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. אנטיקה שרדונה (בחר הרים) עם דירוג 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 29 דולר לבקבוק.
אנטיקה שרדונה (בחר הרים)
אנטיקה שרדונה (בחר הרים)
שרדונה 2017 תוססת ועשירה בניחוחות מפתים המובילים לליבה יציבה של טעמי אגס, תפוח ומשמש המוצלים על ידי אלון מתובל קלות. על החיך, היין מציע שכבה על שכבה של טעמים מתמשכים. היין מדגיש טוהר זני עם אלגנטיות ורעננות על החיך.השרדונה נבחרה בין גפנים בני 4 עד 31מחלקים נבחרים של תשעה גושי כרם, הנטועים בגובה של 1,413-1,494 רגל. הבחירה של השנה מורכבת 10 שיבוטים שרדונה-תשעה בורגונדי ואת המורשת לשבחים מבחר ויימר - כי יחד ליצור את המורכבות ארומטיים וטעמים אנו מחפשים עבור ההר שלנו בחר שרדונה.