קושיבינוני
מוכן ב40 דק.
מנות8
ציון בריאות7
מגזין

סלמון אפוי בסגנון יווני

סלמון אפוי בסגנון יווני
סלמון אפוי בסגנון יווני דורש בערך 40 דקות מתחילתו ועד סופו. מנה אחת של מנה זו מכילה כ 5 גרם חלבון, 10 גרם שומן, ובסך הכל של 120 קלוריות. המתכון הזה מכסה 5% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. והוא מתאים להגשה ל 8 מנות סועדים. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן, ראשוני ופסקטריאני דיאטה. אם יש לכם גבינת פטה, שמן זית, פילה סלמון ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותה. מתכון זה מכלמתכונים יש 68 אוהדים. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 60%. הציון הזה די טוב. נסו סלט סלמון בסגנון יווני, סלמון בסגנון יווני עם צזיקי אבוקדו, ו דג אפוי בסגנון יווני (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל 350 מעלות צלזיוס (175 מעלות צלזיוס).
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
מברישים כל פילה סלמון מכל הצדדים בשמן זית ומסדרים לתחתית תבנית אפייה מזכוכית כשצד העור פונה כלפי מטה. מפזרים את העגבניות, גבינת הפטה, הבצל, הבזיליקום והזיתים מעל הפילטים; מפזרים את מיץ הלימון.
מרכיבים שתצטרך
פילה סלמוןפילה סלמון
גבינת פטהגבינת פטה
מיץ לימוןמיץ לימון
שמן זיתשמן זית
עגבנייהעגבנייה
זיתיםזיתים
באזיל!באזיל!
בצלבצל
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפיית זכוכיתתבנית אפיית זכוכית
3
אופים בתנור שחומם מראש עד שהסלמון מתקלף בקלות בעזרת מזלג, כ -20 דקות.
מרכיבים שתצטרך
סלמוןסלמון
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן הם בחירה מצוינת עבור סלמון. כדי להחליט על לבן או אדום, כדאי לשקול את התבלינים ואת הרטבים. שרדונה הוא חבר נהדר למנות חמאתיות וקרמיות, ואילו סוביניון בלאן יכול להשלים מנות עשבי תיבול או הדרים. אדום בהיר, נמוך טאנין כמו פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. את יכולה לנסות את האנה שרדונה. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג 4.4 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -20 דולר לבקבוק.
חנה שרדונה
חנה שרדונה
עם צבע של דבש מבריק וקש זהוב, יין זה מביא ניחוחות של אפרסק בגריל, פאי אגסים, עם קרמל,צמח, אננס. על החיך, תפוח פרוס טרי עם קרום פאי, קרמל, פאי אגסים, אפרסק בגריל, טוסט ובננה.