קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות39
מגזין

סלמון במרינדה אסייתי

סלמון במרינדה אסייתי
סלמון במרינדה אסיה יכול להיות מתכון טוב כדי להרחיב את רפרטואר המנות העיקריות שלך. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. מנה זו מכילה כ 36 גרם חלבון 19 גרם של שומן, וסך הכל 424 קלוריות. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן חלב חינם, אם יש לך שמן שומשום, מיסו, פילה סלמון, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב הדבש אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת זנגביל דבש כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. נסו סלמון במרינדה אננס עם סלט כרוב אסייתי, חצילים ברוטב אסיאתי, ו מלפפונים מושרים אסיאתיים (מתכונים דומים).

הוראות

1
שלב הראשון 4 מרכיבים בשקית פלסטיק zip-top גדול.
ציוד שתשתמש בו
שקיות Ziplocשקיות Ziploc
2
מוסיפים דגים; חותם ומרינדה במקרר 2 שעות, הפיכת שקית מדי פעם.
מרכיבים שתצטרך
דגיםדגים
3
הכן גריל.
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
4
הסר דגים משקית; להשליך מרינדה.
מרכיבים שתצטרך
מרינדהמרינדה
דגיםדגים
5
מניחים דגים על מתלה גריל מצופה ספריי בישול; גריל 3 1/2 דקות בכל צד או עד פתיתי דגים בקלות כאשר נבדקים עם מזלג או עד מידה הרצויה של doneness.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
דגיםדגים
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

סלמון בתפריט? נסה זיווג עם שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. שרדונה חנה עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 16 דולר לבקבוק.
חנה שרדונה
חנה שרדונה
עם צבע של דבש מבריק קש זהוב, יין זה מביא ניחוחות של אפרסק בגריל, פאי אגס, עם קרמל,נבל, אננס. על החיך, פרוסת תפוח טרי עם קרום עוגה, קרמל, עוגת אגס, אפרסק בגריל, טוסט ובננה.