קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות8
ציון בריאות93
מגזין

סלמון ושמיר להפיץ

סלמון ושמיר להפיץ
סלמון וממרח שמיר נטול גלוטן,, ו pescatarian מנה עיקרית. והוא יספק כ 8 מנות. מנה אחת מכילה 171 קלוריות, 16 גרם חלבון ו 8 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %26 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מהמתכונים שלי יש 1 אוהדים. זמן הכנת המתכון כ 10 דקות. אם יש לכם סלמון, גרידת לימון, גבינת שמנת, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב גרידת לימון אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות מרמלדה כתומות עם זיגוג גרידת תפוז כקינוח. נסו סלמון מעושן עם שמיר, המבורגרים סלמון פיקנטי עם ממרח שמיר, ו מלפפון שמיר להפיץ (מתכונים דומים).

הוראות

1
במעבד מזון, מחית סלמון משומר, גבינת שמנת, מיץ לימון וגרידת עד חלקה, עצירה וגירוד למטה הצדדים של קערת העבודה כמה פעמים.
מרכיבים שתצטרך
2
מוסיפים סלמון מעושן ושמיר; דופק רק כדי לשלב, דואג לא פירה לחלוטין. טעם ותיבול עם מלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
3
העברת תערובת לקערה, כיסוי וצינה לפחות 2hours, או עד 2days. כאשר מוכן לשרת, עלים נפרדים של אנדיב כף או צינור 1 ערימות כף. מורחים על קצה רחב של כל עלה.
מרכיבים שתצטרך
4
מגישים מיד, או לכסות ולקרר עד 6 שעות.
5
מקשטים עם שמיר, אם תרצה.
מרכיבים שתצטרך

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

סלמון עובד ממש טוב עם שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא פרנק המשפחה הכרמים לואיס ויניארד שמורת שרדונה. יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 62 דולר.
פרנק משפחתי כרמים לואיס ויניארד שמורת שרדונה
פרנק משפחתי כרמים לואיס ויניארד שמורת שרדונה
היין בצבע צהוב קש. על האף מבטא אגסים קלויים איטיים ופרחי יערה. על החיך, היין הוא בעל גוף מלא ובהיר, עם המון לימון מאיר וטעמי משמש טריים.