קושיבינוני
מוכן ב50 דק.
מנות2
ציון בריאות63
מגזין

סלמון חריף עם בצל מקורמל

סלמון חריף עם בצל מקורמל
סלמון חריף עם בצל מקורמל עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. המתכון הזה מכסה 27% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. צופה בדמות שלך? למתכון ואינו מכיל גלוטן,, ללא חלב ופסקאטרי יש 406 קלוריות, 35 גרם חלבון, ו 25 גרם שומן למנה. מתכון זה משמש 2. אם יש לכם פפריקה, בצל, אבקת בצל ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותה. כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-93 היו אומרים שהוא הגיע למקום. זמן הכנת המתכון כ 50 דקות. זה מובא לך על ידי כולםמתכונים. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון ספוני של 99%. ציון זה הוא סופר. מתכונים דומים: סלמון חריף עם בצל מקורמל, סלמון קלוי עם בצל מקורמל ותאנים, ו פיצה פפרוני חריפה עם בצל מקורמל.

הוראות

1
שלב בקערה קטנה את הפלפל השחור, הפפריקה, פלפל הקאיין, השום הטחון, חרדל דיז ' ון, הסוכר החום, אבקת הבצל והמלח. מערבבים 1 כף שמן זית ליצירת עיסה.
מרכיבים שתצטרך
פלפל קאייןפלפל קאיין
חרדל דיז ' וןחרדל דיז ' ון
שום טחוןשום טחון
פלפל שחורפלפל שחור
אבקת בצלאבקת בצל
סוכר חוםסוכר חום
שמן זיתשמן זית
פפריקהפפריקה
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מורחים את העיסה על כל פילה הסלמון, ומניחים בצד למרינדה בטמפרטורת החדר 30 דקות.
מרכיבים שתצטרך
פילה סלמוןפילה סלמון
מורחיםמורחים
3
מחממים את 2 כפות שמן הזית הנותרות במחבת קטנה על אש בינונית. מערבבים פנימה את הבצל ומבשלים עד שהוא רך וזהוב, כ -10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
בצלבצל
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
מחממים מחבת טפלון נפרדת על אש בינונית-גבוהה. מבשלים את פילה הסלמון במחבת החמה עד להזהבה מכל צד, וכבר לא שקופים במרכז, כ -4 דקות לכל צד.
מרכיבים שתצטרך
פילה סלמוןפילה סלמון
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
5
יוצקים את הבצל השחום ושמן הזית על פילה הסלמון להגשה.
מרכיבים שתצטרך
פילה סלמוןפילה סלמון
שמן זיתשמן זית
בצלבצל

יין מומלץ: פינו נואר, שרדונה, סוביניון בלאן

סלמון בתפריט? נסה להתאים עם פינו נואר, שרדונה וסוביניון בלאן. כדי להחליט על לבן או אדום, כדאי לשקול את התיבול והרטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר למנות חמאתיות וקרמיות, בעוד שסוביניון בלאן יכול להשלים מנות עשבי תיבול או הדרים. אדום בעל גוף קל, נמוך טאנין כמו פינו נואר, משתלב נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. יין אחד שתוכלו לנסות הוא נספח מייסון ל ' אנבוי פינו נואר. יש לו 4.2 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ -30 דולר.
נספח מייסון ל ' אנבוי פינו נואר
נספח מייסון ל ' אנבוי פינו נואר
אדום של בויסנברי ומינרל על האף שמצטרף לציפורן, רצפת יער, קולה, פלפל שחור עדין ותווי אלון טעימים על החיך. חומציות בברכה מרימה ומרחיבה את הטעמים דרך גימור ארוך ומשיי.