קושיקשה
מוכן ב1 ש
מנות4
ציון בריאות53
מגזין

סלמון טטראזיני

סלמון טטראזיני
צריך מנה עיקרית פסקטריאנית? סלמון Tetrazzini יכול להיות מתכון עצום לנסות. מנה אחת מכילה עד 45 גרם חלבון 20 גרם של שומן, וסך הכל 629 קלוריות. המתכון הזה מכסה %34 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 4 מנות. אם יש לך מלח, סלמון, פטריות, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ביין שרי אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגות מרלו עם שוקולד מרילוט כקינוח. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. מהכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח מסביב 1 שעה. מתכונים דומים: Ham Tetrazzini, Ham Tetrazzini, ו עוף Tetrazzini.

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

ניתן לזווג סלמון עם שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. יקב טיילר סנטה ברברה שרדונה מחוז עם 4.1 מתוך 5 דירוג כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 30 דולר לבקבוק.
יקב טיילר סנטה ברברה קאונטי שרדונה
יקב טיילר סנטה ברברה קאונטי שרדונה
2015 הביא את הבציר המוקדם של העשור עד כה. לאחר הבציר הגדול של 2013 ו-2014 והבצורת המתמשכת, הגפנים יוצרות חלק קטן מהפרי מהשנתיים הקודמות. הם היו למטה כ 30% בסך הכל אבל התוצאה הייתה איכות יוצאת דופן יינות עמוקים, חזקים עם חומציות רבה. פרי הדר, אניס, תמיסת מלח ואנרגטי.