קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות2
ציון בריאות100
מגזין

סלמון מאודה עם פלפלים

סלמון מאודה עם פלפלים
צריך ללא גלוטן, חלב חינם, ומנה עיקרית ראשונית? סלמון מאודה עם פלפלים יכול להיות מתכון אדיר לנסות. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 35 גרם חלבון 18 גרם של שומן, וסך הכל 343 קלוריות. המתכון הזה מכסה %35 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 2 מנות. אם יש לך אבקת שום, פלפל, שמן זית, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול לעשות את זה. כדי להשתמש ב חומץ היין האדום אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת דובדבנים-ברי כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 15 דקות. נסו מולים מאודים עם פלפלים, Littlenecks מאודה עם קישואים ופלפלים אדומים, ו עוף מאודה עם פלפלים קלויים ופרושוטו (מתכונים דומים).

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

סלמון עובד ממש טוב עם שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. שרדונה אחוזת רושיולי עם דירוג של 4.3 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 42 דולר לבקבוק.
שרדונה אחוזת רושיולי
שרדונה אחוזת רושיולי
יין זה הוא דוגמה מצוינת למאפיינים הייחודיים של רכוש רושיולי ועמק הנהר הרוסי. ניחוחות של תפוח בשל, פירות טרופיים, אגוזי לוז ומגע של תבלין משתלבים עם טעמי התפוח העשירים וחומציות חדה.