קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות81
מגזין

סלמון מבושל בתנור עם ירקות

סלמון מבושל בתנור עם ירקות
סלמון מבושל בתנור עם ירקות עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 295 קלוריות, 35 גרם חלבון ו 11 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %30 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. גשו לסופר וקנו שן שום, גזר חתוך ג'וליאן, ספריג טימין ועוד מספר מצרכים לעשות היום. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן, חלב חינם, וראשוני דיאט. עם כפית מתכונים דומים: בקלה עלומה עם רוזמרין וירקות קלויים בתנור, פילה סלמון מבושל בתנור, ו סלמון עלומה בתנור A La פייג'(רייצ'ל ריי).

הוראות

1
מחממים תנור ל-32
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
שלב הראשון 5 מרכיבים במחבת גדולה; להביא מבשלים על אש נמוכה. לכסות ולבשל 5 דקות. מערבבים ביין ופלפלים. לבשל 1 דקה; להסיר מהחום.
מרכיבים שתצטרך
פלפלפלפל
ייןיין
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
מפזרים פילה עם מלח ופלפל שחור.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
4
מניחים פילה, עור הצדדים למעלה, על תערובת ירקות במחבת. מכסים עם מכסה; לעטוף להתמודד עם נייר כסף.
מרכיבים שתצטרך
ירקירק
עוטףעוטף
ציוד שתשתמש בו
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
מחבתמחבת
5
אופים ב 325 במשך 15 דקות או עד פתיתי דגים בקלות כאשר נבדק עם מזלג. להשליך עור וזרעי קורנית. מסדרים פילה ותערובת שומר על צלחות בודדות; טפטוף עם נוזל בישול.
מרכיבים שתצטרך
טימין טריטימין טרי
שומרשומר
דגיםדגים
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן הם הבחירה הראשונה שלי לסלמון. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא שרדונה Tenuta di Nozzole Le Bruniche. יש לו 4.4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 12 דולר.
Tenuta di Nozzole Le Bruniche Chardone
Tenuta di Nozzole Le Bruniche Chardone
Nozzole Le Bruniche הוא ביטוי אלגנטי וייחודי של מגוון שרדונה, עם זר נקי, ריחני של פירות לבנים וטרופיים לקזז על ידי ניואנסים קלים של טוסט. על החיך, זה מראה איזון מעולה של בשלות פירות מודגש על ידי חומציות טרייה ומבנה של גוף בינוני, עם רושם כולל של מורכבות עדינה. אלה חוזרים על עצמם בגימור הנקי והמתמשך, המסתיים בנימה עדינה וטעימה.