קושיקל
מוכן ב20 דק.
מנות4
ציון בריאות31
מגזין

סלמון מזוגג מייפל מתובל

סלמון מזוגג מייפל מתובל
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל סלמון מזוגג מייפל מתובל. המתכון הזה מכסה %26 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן, במנה זו יש: 290 קלוריות, 34 גרם חלבון ו 14 גרם של שומן למנה. והוא יספק כ 4 מנות. 8 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. זמן הכנת המתכון כ 20 דקות. אם יש לכם מלח ים, כמון טחון, אבקת אנצ'ו צ' ילה הקרקעוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב סירופ מייפל אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,וניל שקדים פודינג ארוחת בוקר Chia כקינוח. נסו סלמון מזוגג מייפל, סלמון מזוגג מייפל, ו סלמון מזוגג מייפל-סויה (מתכונים דומים).

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן הם הבחירה הראשונה שלי לסלמון. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. היינות בדיעבד שרדונה עם דירוג של 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 26 דולר לבקבוק.
יינות בדיעבד שרדונה
יינות בדיעבד שרדונה
השרדונה שלנו מ-2018 מקורו בכרמים בקרנרוס ובאוק נול. מותסס נירוסטה, ולאחר מכן בגיל שלושה חודשים על lees אלון צרפתי ניטראלי, היין מראה חומציות רבה, משקל ותחושה הפה. זה 100% שרדונה מראה חומציות שמורות בדרך כלל עבור יינות אל חלד בלבד. זה שרדונה מאוזן להפליא.