קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות6
ציון בריאות10
מגזין

סלמון מעושן ופריטטה גבינת שמנת

סלמון מעושן ופריטטה גבינת שמנת
תמיד כיף שיש עוד מתכון של ארוחת בוקר, אז תנו הזדמנות ל סלמון מעושן גבינת פריטטן. המתכון הזה מכסה %8 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 128 קלוריות, 9 גרם של חלבון ו9 גרם של שומן. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. אם יש לך ביצים, הגשת הצעה: תפוחי אדמה וסלט mesclun, גבינת שמנת, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן פסקטריאני, קטוגני דיאט. זמן הכנת המתכון כ 25 דקות. נסו סלמון מעושן ופריטטה גבינת שמנת, סלמון מעושן וגבינת שמנת פריטטה, ו סלמון מעושן, שמיר גבינת עיזים פריטטה (מתכונים דומים).

הוראות

1
מניחים מתלה במרכז התנור מחממים עד 375 מעלות F.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
לטאטא את הביצים, חלב, שמיר, מלח, פלפל, עירית יחד בקערה. באמצעות שתי כפיות או האצבעות שלך, להפריד את גבינת שמנת לגושים קטנים. מקפלים את גבינת שמנת וסלמון לתערובת הביצה.
מרכיבים שתצטרך
גבינת שמנתגבינת שמנת
עיריתעירית
פלפלפלפל
סלמוןסלמון
שמירשמיר
ביצהביצה
חלבחלב
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
3
מחממים את השמן במחבת בינונית ללא מקל על חום בינוני-נמוך.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
יוצקים את תערובת הביצים למחבת, ומערבבים קלות כדי לוודא את הסתימות מסודרים באופן שווה במחבת. לבשל עד התחתון מוגדר, אבל לא חום, על 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
5
מעבירים את המחבת לתנור ואופים עד שהחלק העליון מוגדר, כ -8 דקות.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
מחבתמחבת
6
הסר מהתנור, לכסות, ולהניח בצד במשך 5 דקות.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
7
הפוך את הפריטטה לצלחת גדולה.
8
חותכים לפרוסות ומגישים חמים או בטמפרטורת החדר.

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן הם הבחירה הראשונה שלי לסלמון. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. שרדונה שמורת 7cellars Elway עם 4.9 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 28 דולר לבקבוק.
שרדונה שמורת 7cellars Elway
שרדונה שמורת 7cellars Elway
שרדונה שמורת אלווי 2018 הוא מאוזן היטב, מציג פירות טרופיים פריכים, תפוחים ואגסים טעמים עם אלמנטים פרחוניים קלים. רמזים של וניל משלימים גימור אלון חלק, מתמשך.זוג זה יין פריך עם מנות קלות כגון פירות פרוסים & גבינות, סלט פסטה לימון, עוף קלוי עם עשבי תיבול, או פודינג וניל.