קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות4
ציון בריאות11
מגזין

סלמון מעושן טרמה סלטה

סלמון מעושן טרמה סלטה
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל סלמון מעושן taramasalatan. מנה זו מכילה סביב 19 גרם חלבון 13 גרם של שומן, וסך הכל 235 קלוריות. והוא יספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %10 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מ-BBC מזון טוב יש 33 אוהדים. זמן הכנת המתכון כ 10 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב pescatarian דיאט. גשו לסופר וקנו לכם את לחם הקלמטן ופיטה, גבינה, קרם פרש ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. אם אהבתם את המתכון הזה, אנו ממליצים לנסות גם : Taramasalata עם תפוחי אדמה, Taramasalata עם לחם, ו Taramasalata: מושיע עונתי.

הוראות

1
הפוך את הסלמון, גבינה רכה, קרם frache ומיץ לימון למעבד מזון. בליץ הכל עד חלקה, ואז לעורר פלפל סדוק קמצוץ גדול מאוד. כפית את התערובת לתוך קערה גדולה, טפטוף עם שמן זית ומגישים עם לחם פיטה קלוי וזיתים.
מרכיבים שתצטרך
פלפל סדוקפלפל סדוק
1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון
שילוב של ה-2שילוב של ה-2
גבינה רכהגבינה רכה
2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות
יכול שעועית מחודשת וצ'ילי ירוקיכול שעועית מחודשת וצ'ילי ירוק
מיונז, ועוד, לפי הצורךמיונז, ועוד, לפי הצורך
ציוד שתשתמש בו
(כגון ביסקוויטים מארי)(כגון ביסקוויטים מארי)
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

סלמון מעושן עובד ממש טוב עם שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. היקב האן סנטה לוסיה Highlands שרדונה עם דירוג 4.1 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 17 דולר לבקבוק.
האן יקב סנטה לוצ ' יה הר שרדונה
האן יקב סנטה לוצ ' יה הר שרדונה
עשיר ושכבות, עם הערות משיי של אפרסק, נקטרינה, אגס בשל ווניל.