קושיבינוני
מוכן ב35 דק.
מנות6
ציון בריאות8
מגזין

סלמון מעושן של אמא אורז מטוגן

סלמון מעושן של אמא אורז מטוגן
אורז מטוגן סלמון מעושן של אמא דורש בסביבה 35 דקות מתחילתו ועד סופו. לבמנה עיקרית זו יש 457 קלוריות, 13 גרם חלבון, ו 10 גרם שומן למנה. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים.. גשו לסופר וקנו אפונה, אורז, מלח ופלפל, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש בביצים אתה יכול לעקוב אחר המנה העיקרית הזו עם עוגת עגבניות השוקולד של רוז לוי ברנבאום עם גנאש מסתורי כמו קינוח. כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-38 היו אומרים שהוא הגיע למקום. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן, ללא חלב ופסקטרי דיאטה. זה הוא משתלמת מתכון לחובבי אוכל סיני. זה מובא לך על ידי כולםמתכונים. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון ספוני של 58%. הציון הזה די טוב. מתכונים דומים: האורז הספרדי של אמא, פורל מטוגן במחבת עם סלמון מעושן, ו פלאש-מטוגן סלמון מעושן & ביצה בייגל.

הוראות

1
יוצקים את המים לסיר, מוסיפים את האורז ומביאים לרתיחה. מכסים, מנמיכים את האש לנמוכה ומבשלים עד שהאורז רך והמים נספגים, כ -20 דקות. הניחו בצד.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
אורזאורז
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
בינתיים מניחים 2 כפות שמן בישול למחבת גדולה ומחממים על אש בינונית. מערבבים פנימה את הביצים ומבשלים עד שהם מקושקשים לעקביות הרצויה.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
מוציאים ביצים מהתבנית ומניחים בצד.
מרכיבים שתצטרך
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
בעזרת אותה מחבת מוסיפים את 1 כף השמן הנותרת ומחממים על אש בינונית. מערבבים פנימה את הבצל והבצל הירוק; מבשלים עד שהבצל שקוף, כ -5 דקות. מערבבים פנימה את הסלמון, האורז, האפונה והביצים הטרופות, וזורקים לתערובת אחידה. מבשלים ומערבבים תערובת אורז עד לחימום. מתבלים לפי הטעם במלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
בצל ירוקבצל ירוק
סלמוןסלמון
בצלבצל
ביצהביצה
אפונהאפונה
אורזאורז
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן הם הבחירות המובילות שלי לסלמון. כדי להחליט על לבן או אדום, כדאי לשקול את התיבול והרטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר למנות חמאתיות וקרמיות, בעוד שסוביניון בלאן יכול להשלים מנות עשבי תיבול או הדרים. אדום בעל גוף קל, נמוך טאנין כמו פינו נואר, משתלב נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. פול דולן כרמים יין שרדונה עם 5 מתוך 5 דירוג כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 20 דולר לבקבוק.
פול דולן כרמים יין שרדונה
פול דולן כרמים יין שרדונה
מקורו בעמקים הנמוכים המקיפים את הנהר הרוסי, אזור הידוע בייצור יינות עשירים וממוקדים, פול דולן כרמי שרדונה הוא יין מאוזן להפליא עם טעמים של אגס בשל, תפוח פריך ותבלין וניל קרמי.