קושיקל
מוכן ב5 דק.
מנות4
ציון בריאות10
מגזין

סלמון מעושן, שמיר ופטה לימון

סלמון מעושן, שמיר ופטה לימון
אם ברצונך להוסיף עוד pescatarian מתכונים לאוסף שלך, סלמון מעושן, שמיר & לימון פאטה יכול להיות מתכון שאתה צריך לנסות. אתה מקבל מנה עיקרית שמספיקה ל 4 מנות. מנה אחת מכילה 254 קלוריות, 19 גרם חלבון ו 19 גרם שומן. זה הובא לכם על ידי BBC אוכל טוב. כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-237 היו אומרים שזה פגע במקום. אם יש לך שמיר, גבינה, מיץ לימון, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זמן הכנת המתכון כ 5 דקות. נסו סלמון מעושן ושמיר פטה, סלמון מעושן Carbonara עם לימון ושמיר, ו מתאבנים סלמון מעושן עם לימון, חזרת ושמיר (מתכונים דומים).

הוראות

1
אם אתה לא משתמש קישוטים סלמון מעושן ואז לחתוך את הסלמון לחתיכות קטנות. טיפ הגבינה הרכה, קרם frache (אם משתמשים) ומיץ לימון למעבד מזון, מתבלים בנדיבות עם פלפל שחור בליץ לטעמך.
מרכיבים שתצטרך
סלמון מעושןסלמון מעושן
3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות
1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון
גבינה רכהגבינה רכה
מיונז, ועוד, לפי הצורךמיונז, ועוד, לפי הצורך
ציוד שתשתמש בו
(כגון ביסקוויטים מארי)(כגון ביסקוויטים מארי)
2
הוסף את הסלמון המעושן ואת הדופק כמה פעמים אם אתה רוצה את טפיחה עבה או בליץ עוד קצת אם אתה רוצה את טפיחה חלקה וורודה.
מרכיבים שתצטרך
סלמון מעושןסלמון מעושן
3
מערבבים את עשבי התיבול לתוך הטפיחה והכפית לתוך קערות גדולות או קטנות יותר ומגישים עם טוסט חם כמו המתנע או עם מקלות לחם כמו לטבול.
מרכיבים שתצטרך
1/2 פאונד שעועית גרבנזו, מושרות ומבושלת (שמורה 1/3 כוס נוזל בישול)1/2 פאונד שעועית גרבנזו, מושרות ומבושלת (שמורה 1/3 כוס נוזל בישול)
למריחה על טוסט אם רוציםלמריחה על טוסט אם רוצים
עלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקניםעלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקנים
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן הם בחירה מצוינת לסלמון מעושן. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא שרדונה Tenuta di Nozzole Le Bruniche. יש לו 4.4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 12 דולר.
Tenuta di Nozzole Le Bruniche Chardone
Tenuta di Nozzole Le Bruniche Chardone
Nozzole Le Bruniche הוא ביטוי אלגנטי וייחודי של מגוון שרדונה, עם זר נקי, ריחני של פירות לבנים וטרופיים לקזז על ידי ניואנסים קלים של טוסט. על החיך, זה מראה איזון מעולה של בשלות פירות מודגש על ידי חומציות טרייה ומבנה של גוף בינוני, עם רושם כולל של מורכבות עדינה. אלה חוזרים על עצמם בגימור הנקי והמתמשך, המסתיים בנימה עדינה וטעימה.