קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות4
ציון בריאות18
מגזין

סלמון מתובל מוקפץ

סלמון מתובל מוקפץ
מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח מסביב 15 דקות. הוא הביא לך על ידי טעם של הבית. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון ספוני מוצק של 62%. מתכונים דומים: אבוקדו וארוגולה מוקפצים מתובלים, וופלים מתובלים עם אגסים מוקפצים, ו פילה חזיר מתובל עם תפוחים מוקפצים מוקפצים.

הוראות

1
שלב את השמיר, אבקת הצ ' ילי, פלפל הלימון והכמון; משפשפים מעל פילה.
מרכיבים שתצטרך
אבקת צ ' יליאבקת צ ' ילי
פלפלפלפל
כמוןכמון
לימוןלימון
שמירשמיר
לשפשף תיבול יבשלשפשף תיבול יבש
2
במחבת טפלון גדולה המצופה בתרסיס בישול, מבשלים סלמון בשמן על אש בינונית-גבוהה במשך 5-6 דקות מכל צד או עד שהדגים מתקלפים בקלות בעזרת מזלג.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
סלמוןסלמון
דגיםדגים
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
מגישים עם לימון אם רוצים.
מרכיבים שתצטרך
לימוןלימון

ציוד

יין מומלץ: פינו נואר, שרדונה, סוביניון בלאן

סלמון עובד ממש טוב עם פינו נואר, שרדונה וסוביניון בלאן. כדי להחליט על לבן או אדום, כדאי לשקול את התיבול והרטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר למנות חמאתיות וקרמיות, בעוד שסוביניון בלאן יכול להשלים מנות עשבי תיבול או הדרים. אדום בעל גוף קל, נמוך טאנין כמו פינו נואר, משתלב נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. קוטג ' ברן קאשבורן פינו נואר עם דירוג של 4.8 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 30 דולר לבקבוק.
צרוב קוטג ' קאשבורן פינו נואר
צרוב קוטג ' קאשבורן פינו נואר
תווי דובדבן כהה בשלים, דומדמניות אדומות ושוקולד קודמים לתווים מלוחים של טימין בר, בריאר ואדמה. טאנינים גמישים למילוי הפה מעניקים עומק לחיך, בעוד שהרעננות והחומציות של גרגרי היער האדומים שומרים על אורך יפה, מיקוד ואיזון.