קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות2
ציון בריאות37
מגזין

סלמון סויה שומשום

סלמון סויה שומשום
סלמון שומשום סויה נטול גלוטן,, חלב חינם, ו pescatarian מנה עיקרית. מנה זו מכילה סביב 38 גרם חלבון 17 גרם של שומן, וסך הכל 458 קלוריות. והוא יספק כ 2 מנות. המתכון הזה מכסה %28 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לך עירית, סוכר חום, שמן זית, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול לעשות את זה. כדי להשתמש בשמן זית אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בננה מוקפצת, גרנולן ופרפית יוגורט כקינוח. נסו רוטב סויה-שומשום, אספרגוס שומשום ברוטב איולי סויה ושום, ו אטריות רוטב סויה (מתכונים דומים).

הוראות

1
מערבבים סוכר חום, רוטב סויה, וחומץ.
מרכיבים שתצטרך
דיאט קרם סודהדיאט קרם סודה
6 לחמניות שומשום, מפוצלות6 לחמניות שומשום, מפוצלות
1 כף חרדל דיז'ון או דגנים מלאים1 כף חרדל דיז'ון או דגנים מלאים
2
מברשת חצי תערובת סויה על סלמון, ולתת לשבת 10 עד 15 דקות.
מרכיבים שתצטרך
מיונז, ועוד, לפי הצורךמיונז, ועוד, לפי הצורך
3
שמני חום במחבת nonstick גדולה מעל חום בינוני גבוה. סלמון מוקפץ 3 עד 4 דקות, להסתובב, ולהתחכך בתערובת סויה נותרת. מבשלים 3 דקות או עד מידה רצויה של doneness.
מרכיבים שתצטרך
מיונז, ועוד, לפי הצורךמיונז, ועוד, לפי הצורך
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
4
מפזרים זרעי שומשום ועירית.
מרכיבים שתצטרך
מי תפוז-פרחים (או 1/4 כפית כל גרידת לימון וגרידת תפוז)מי תפוז-פרחים (או 1/4 כפית כל גרידת לימון וגרידת תפוז)
פרוסים לחתיכות של 1/2 אינץ', שוטפים ושומרים עלים יפים, לקישוטפרוסים לחתיכות של 1/2 אינץ', שוטפים ושומרים עלים יפים, לקישוט
5
הערה יין: איימי ארינגטון, מיין דרומי ורוחות בצ ' ארלסטון, דרום קרוליינה, מציעה אפשרויות יין לשרת עם ארוחה זו: שרדונה פרנציסקני, עם פרינותו בשלה, גוף מלא, ומרקם שמנת, זוגות יפה עם הסלמון יכול לעמוד על טעם משמעותי של סלמון, אבל יש מספיק חומציות לניגודיות. הפינו נואר הידידותי למזון של אסר ויניארד מהווה תוספת טעימה לעושרו של הדג, והטאנינים הנמוכים שלו אינם מפריעים לטעמים היפים של הסלמון.
מרכיבים שתצטרך
שרדונהשרדונה
(ניתן להחליף ציר עוף או ציר ירקות)(ניתן להחליף ציר עוף או ציר ירקות)
ליקרליקר
מיונז, ועוד, לפי הצורךמיונז, ועוד, לפי הצורך
Cippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דקCippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דק

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

סלמון עובד ממש טוב עם שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. שרדונה Lapis לונה עם 4.7 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 13 דולר לבקבוק.
לאפיס לונה שרדונה
לאפיס לונה שרדונה
גרידה כתומה, אננס בשל, טוסט ווניל על האף. גוף מלא, טרי ותוסס, עם אפרסק לבן שופע וטעמי תפוחים בשלים המובילים לגימור מתובל בחמאה.