קושיקל
מוכן ב20 דק.
מנות3
ציון בריאות30
מגזין

סלמון עם זיגוג סויה מייפל

סלמון עם זיגוג סויה מייפל
סלמון עם זיגוג סויה מייפל נטול גלוטן,, ללא חלב ופסקטריאן ומספק כ 3 מנות. מנה אחת של צלחת זו מכילה סביב 25 גרם חלבון, 7 גרם שומן, ובסך הכל של 246 קלוריות. המתכון הזה מכסה 20% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. גשו לסופר וקנו שום, סירופ מייפל, פילה סלמון, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש בסירופ מייפל אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פודינג ארוחת בוקר צ'יה וניל-שקדים כמו קינוח. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 20 דקות. זה הביא לך את כולםמתכונים. רק כמה אנשים באמת אהבו את המנה העיקרית. הציון הזה מוצק. נסו סלמון עם זיגוג בלסמי מייפל, סטייקים סלמון עם זיגוג סויה מייפל, ו סלמון עם זיגוג מייפל-לימון (מתכונים דומים).

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן הם בחירה מצוינת עבור סלמון. כדי להחליט על לבן או אדום, כדאי לשקול את התבלינים ואת הרטבים. שרדונה הוא חבר נהדר למנות חמאתיות וקרמיות, ואילו סוביניון בלאן יכול להשלים מנות עשבי תיבול או הדרים. אדום בהיר, נמוך טאנין כמו פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא אנטיקה שרדונה (בחר הרים). יש לו 4.5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 29 דולר.
אנטיקה שרדונה (בחר הרים)
אנטיקה שרדונה (בחר הרים)
שרדונה 2017 תוססת ועשירה בניחוחות מפתים המובילים לליבה יציבה של טעמי אגס, תפוח ומשמש המוצלים על ידי אלון מתובל קלות. על החיך, היין מציע שכבה על שכבה של טעמים מתמשכים. היין מדגיש טוהר זני עם אלגנטיות ורעננות על החיך.השרדונה נבחרה בין גפנים בני 4 עד 31מחלקים נבחרים של תשעה גושי כרם, הנטועים בגובה של 1,413-1,494 רגל. הבחירה של השנה מורכבת 10 שיבוטים שרדונה-תשעה בורגונדי ואת המורשת לשבחים מבחר ויימר - כי יחד ליצור את המורכבות ארומטיים וטעמים אנו מחפשים עבור ההר שלנו בחר שרדונה.