קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות70
מגזין

סלמון צלוי ברוטב לימון

סלמון צלוי ברוטב לימון
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל סלמון צלוי לימון במרינדה. ואינו מכיל גלוטן,, חלב חינם, מתכון pescatarian מגישה 4 . מנה זו מכילה סביב 35 גרם חלבון 11 גרם של שומן, וסך הכל 280 קלוריות. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. אם יש לכם זנגביל, פילה סלמון, פלחי סידוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב פלחי סיד אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פאי ליים קפוא כקינוח. נסו סלמון צלוי עם פלפל שחור לשפשף ליים, סימון אומר: סלמון צלוי עם אפרסמון-סלסה סיד, ו דבש צלוי - פילה סלמון מזוגג ליים (מתכונים דומים).

הוראות

1
מקום הראשון 4 מרכיבים בבלנדר; תהליך עד חלקה.
ציוד שתשתמש בו
בלנדרבלנדר
2
יוצקים לתוך שקית פלסטיק zip העליון גדול.
ציוד שתשתמש בו
שקיות Ziplocשקיות Ziploc
3
מוסיפים סלמון, חותם ומרינדה במקרר 1 שעה, הפיכת שקית מדי פעם.
מרכיבים שתצטרך
סלמוןסלמון
4
מטאטא Preheat.
ציוד שתשתמש בו
לחמניות ארוחת ערב מדגנים מלאים, להגשהלחמניות ארוחת ערב מדגנים מלאים, להגשה
5
הסר סלמון משקית, משליך מרינדה.
מרכיבים שתצטרך
מרינדהמרינדה
סלמוןסלמון
6
מניחים סלמון על מחבת ברוילר מצופה בתרסיס בישול; מטגן 8 דקות. Turn, ו לצלות 4 דקות נוספות או עד פתיתי דגים בקלות כאשר נבדק עם מזלג.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
סלמוןסלמון
דגיםדגים
ציוד שתשתמש בו
מחבת ברוילרמחבת ברוילר
7
מגישים עם פלחי לימון.
מרכיבים שתצטרך
סיד טריזסיד טריז

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן הם הבחירה הראשונה שלי לסלמון. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. יין אחד אתה יכול לנסות הוא טיילר יקב סנטה ברברה שרדונה מחוז. יש לו 4.1 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 30 דולר.
יקב טיילר סנטה ברברה קאונטי שרדונה
יקב טיילר סנטה ברברה קאונטי שרדונה
2015 הביא את הבציר המוקדם של העשור עד כה. לאחר הבציר הגדול של 2013 ו-2014 והבצורת המתמשכת, הגפנים יוצרות חלק קטן מהפרי מהשנתיים הקודמות. הם היו למטה כ 30% בסך הכל אבל התוצאה הייתה איכות יוצאת דופן יינות עמוקים, חזקים עם חומציות רבה. פרי הדר, אניס, תמיסת מלח ואנרגטי.