קושיקשה
מוכן ב36 דק.
מנות2
ציון בריאות68
מגזין

סלמון תאילנדי עם מלפפון ורוטב טבילה

סלמון תאילנדי עם מלפפון ורוטב טבילה
תמיד כיף שיש עוד מתכון של אסיאתיים, אז תנו הזדמנות ל סלמון תאילנדי עם מלפפון & רוטב טבילה. אתה מקבל מנה עיקרית שמספיקה ל 2 מנות. מנה אחת מכילה עד 100 גרם חלבון 82 גרם של שומן, וסך הכל 2268 קלוריות. זה יהיה להיט בחג ההסופרבול שלך. אם יש לכם תה אמריקאי, אביבי, אחר הצהריים, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתם יכולים לעשות את זה. כדי להשתמש ב הביסקוויטים אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת ביסקוויטים כקינוח. זה הובא לכם על ידי BBC אוכל טוב. מתכונים דומים: עוגות דגים תאילנדיות עם רוטב טבילה מלפפון, רוטב טבילה תאילנדי, ו רוטב מלפפון חמוץ.

מרכיבים

2ריבס, קצוץ טרי או קפוא8 לחמניות המבורגר רב דגנים, מפוצלות8 לחמניות המבורגר רב דגנים, מפוצלות2ריבס, קצוץ טרי או קפואאפייה קלהאפייה קלה2ריבס, קצוץ טרי או קפואברביקיו צמחוניברביקיו צמחוני2ריבס, קצוץ טרי או קפואביסקוויטים לחג המולדביסקוויטים לחג המולד2ריבס, קצוץ טרי או קפואארוחת בוקר בריאהארוחת בוקר בריאה2ריבס, קצוץ טרי או קפואבראוניבראוני2ריבס, קצוץ טרי או קפואמרקמרק2ריבס, קצוץ טרי או קפואמסיבת ילדיםמסיבת ילדים2ריבס, קצוץ טרי או קפואארוחת ערב חגיגיתארוחת ערב חגיגית2ריבס, קצוץ טרי או קפואמסיבה צמחוניתמסיבה צמחונית1צ'ילי אדום בגודל אגודל, deseeded וקצוץ דקצ'ילי אדום בגודל אגודל, deseeded וקצוץ דק2ריבס, קצוץ טרי או קפואפסחאפסחא2ריבס, קצוץ טרי או קפואבישול אצווהבישול אצווה0מלפפון, חתוך לקוביותמלפפון, חתוך לקוביות2ריבס, קצוץ טרי או קפואללא מוצרי חלבללא מוצרי חלב2ריבס, קצוץ טרי או קפואמחשבון צלוימחשבון צלוי2ריבס, קצוץ טרי או קפואדגיםדגים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)רוטב דגיםרוטב דגים2ריבס, קצוץ טרי או קפואעשיר בברזלעשיר בברזל2ריבס, קצוץ טרי או קפואעוד אוכל טובעוד אוכל טוב2ריבס, קצוץ טרי או קפואמגזין אוכל טובמגזין אוכל טוב2ריבס, קצוץ טרי או קפואאוכל טוב קורא הצעותאוכל טוב קורא הצעות2ריבס, קצוץ טרי או קפואאפליקציות מזון טובותאפליקציות מזון טובות2ריבס, קצוץ טרי או קפואאירועי אוכל טובאירועי אוכל טוב2ריבס, קצוץ טרי או קפואהאוכל הטוב שלי (כניסה)האוכל הטוב שלי (כניסה)2ריבס, קצוץ טרי או קפואפירותפירות2שיני שום, קצוץ דקשיני שום, קצוץ דק2ריבס, קצוץ טרי או קפואכמה ענפי פטרוזיליה בעלת עלים שטוחיםכמה ענפי פטרוזיליה בעלת עלים שטוחים2ריבס, קצוץ טרי או קפואליל כל הקדושיםליל כל הקדושים2ריבס, קצוץ טרי או קפואבריאבריא2ריבס, קצוץ טרי או קפואזול ובריאזול ובריא2ריבס, קצוץ טרי או קפואמהיר ובריאמהיר ובריא2(חוֹרֶף)1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים2ריבס, קצוץ טרי או קפואLOW-GILOW-GI2ריבס, קצוץ טרי או קפוא1/4 כוס צ'אטני בכל טעם (אני משתמש במנגו)1/4 כוס צ'אטני בכל טעם (אני משתמש במנגו)2ריבס, קצוץ טרי או קפואארבע גבינותארבע גבינות2ריבס, קצוץ טרי או קפואפסטהפסטה2ריבס, קצוץ טרי או קפואעוגהעוגה2ריבס, קצוץ טרי או קפואבצל אדום, קצוץבצל אדום, קצוץ2ריבס, קצוץ טרי או קפואירקותירקות4פילהפילה סלמוןפילה סלמון1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)כוס אדמה קפוא, מופשרכוס אדמה קפוא, מופשר2ריבס, קצוץ טרי או קפואאביבאביב2ריבס, קצוץ טרי או קפואחתך זולחתך זול2ריבס, קצוץ טרי או קפואמדריך טמפרטורת סוכרמדריך טמפרטורת סוכר2ריבס, קצוץ טרי או קפואקיץקיץ4(חוֹרֶף)רוטב צ'ילי מתוק, מעורבב עם כף מיץ לייםרוטב צ'ילי מתוק, מעורבב עם כף מיץ ליים2ריבס, קצוץ טרי או קפואתה אחר הצהרייםתה אחר הצהריים2ריבס, קצוץ טרי או קפואטבעוניטבעוני2ריבס, קצוץ טרי או קפואצמחוניצמחוני2ריבס, קצוץ טרי או קפואצמחוני חג המולדצמחוני חג המולד2ריבס, קצוץ טרי או קפואארוחת צהריים בריאהארוחת צהריים בריאה2ריבס, קצוץ טרי או קפואארוחת צהריים ביום ראשוןארוחת צהריים ביום ראשון2ריבס, קצוץ טרי או קפואחורףחורף2ריבס, קצוץ טרי או קפואמשפחה וילדיםמשפחה וילדים2ריבס, קצוץ טרי או קפואמדריך טמפרטורה תנורמדריך טמפרטורה תנור

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

סלמון בתפריט? נסה זיווג עם שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. שרדונה פולי ג ' ונסון Carneros עם 4.6 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 23 דולר לבקבוק.
פולי ג ' ונסון קרנרוס שרדונה
פולי ג ' ונסון קרנרוס שרדונה
ניחוחות מרוכזים ומורכבים ב-2016 שרדונה קרנרוס שלנו. הערות של אפרסק בגריל, אגס, קרואסון בחמאה, ווניל להגדיר את הבמה לשרדונה עשיר, בעל גוף מלא. ניחוחות להרחיב על החיך עם טעמים מעוררי תיאבון של אגס, פריך תפוחים, יערה, קוקוס קלוי, וופל וניל. האיזון והמבנה של יין זה יחד עם חומציותו הבהירה הופכים אותו ליין ראוי לגילו להנאה במשך מספר שנים. תיהנו מהיופי הזה עם עוף צלוי עסיסי וריזוטו פטריות בר.