קושיבינוני
מוכן ב47 דק.
מנות4
ציון בריאות90
מגזין

סלסה

סלסה
הסלסה דורשת כ-47 דקות מההתחלה ועד הסוף. מתאים ל-4 מנות. תמורת 94 סנט למנה, מתכון זה מכסה 18% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. למנה זו יש 134 קלוריות, 4 גרם חלבון ו-5 גרם שומן למנה. גשו לסופר וקנו אנצ'ו צ'ילי, ג'לפנוס, פלפל חריף ועוד מספר מצרכים כדי להכין אותו היום. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר דיאטה צמחונית ללא גלוטן, ללא חלב, פליאולית ולקטו אובו. אדם אחד ניסה ואהב את המתכון הזה. מתכון זה אופייני למטבח המקסיקני. בכל מקרה, החלטנו שהמתכון הזה ראוי לציון של 93%. הציון הזה מרהיב. מתכונים דומים: אנצ'ילדות עוף מוארות סלסה ורדה עם סלסת אבוקדו אננס, שמש וחמה! סלסה (סלסת קיווי אננס מנגו), וסלסה דה מולקאז'טה (סלסה עגבניות צלויות וצ'ילה ירוקה).

הוראות

1
צפו איך מכינים את המתכון הזה.
2
בקערה מערבבים את כל החומרים.
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
3
מכניסים למקרר עד 12 שעות לחליטת טעם.
4
מגישים עם צ'יפס טורטיה.
מרכיבים שתצטרך
6 כוסות שבבי טורטייה בטעם ליים, שבורים לחתיכות בגודל נגיסה (בערך 6 אונקיות)6 כוסות שבבי טורטייה בטעם ליים, שבורים לחתיכות בגודל נגיסה (בערך 6 אונקיות)

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

ניתן לשלב אנטיפסטי עם יין מבעבע ורוזה מבעבע. אם אתה מגיש מבחר של מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. אתה יכול לנסות את Marques de Caceres Cava. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-16 דולר לבקבוק.
מרקס דה קאסרס קאווה
מרקס דה קאסרס קאווה
צבע קש חיוור שהתחדש על ידי בועות עדינות. זר פירות הדר עם תווים של בריוש. מקסים ועגול בפה עם מבנה מרענן ומאוזן. גימור תוסס המדגיש את הבועות המשובחות שלו. אפריטיף מרענן, קאווה זו משתלבת היטב עם דגים ופירות ים, פסטה, אורז, מנות חריפות, מטבח אסיאתי, וכל סוגי הקינוחים.