קושיקשה
מוכן ב1 ש, 10 דק.
מנות8
ציון בריאות16
מגזין

סלסה אננס

סלסה אננס
צריך ללא גלוטן, ו 30 מתאבן שלם? סלסה אננס יכול להיות מתכון יוצא מן הכלל לנסות. המתכון הזה מכסה %4 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 8 מנות. מנה זו מכילה סביב 0 גר' של חלבון, 0 גרם של שומן, וסך הכל 25 קלוריות. אם יש לך צ'ילי, מיץ ליים, חתיכות אננס, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זה מובא לך על ידי BettyCrocker.com. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 1 שעה ו 10 דקות. זה הוא מאוד סביר מתכון לאוהדים של אוכל מקסיקני. מתכונים דומים: Quesadillas אל כומר עם אננס Salsan ואננס Guacamole, אנצ'ילדות עוף ברוטב סלסה ורדה עם אבוקדו אננס, ו סאני & חם! סלסה (אננס מנגו קיווי סלסה).

הוראות

1
מערבבים את כל החומרים בקערת זכוכית או פלסטיק.
ציוד שתשתמש בו
לסובב חבלי ליקריץלסובב חבלי ליקריץ
2
מכסים ומקררים לפחות 1 שעה כדי לערבב טעמים.

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוזה נוצץ הם בחירה מצוינת למקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. יין אחד אתה יכול לנסות הוא קונצ 'ה y טורו Marques דה קאסה קונצ' ה פינו נואר. יש לו 4.6 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 26 דולר.
Concha y Toro Marques de Casa Concha Pinot Noir
Concha y Toro Marques de Casa Concha Pinot Noir
צבע אדום עמוק ועדין. האף מציג ניחוחות מרוכזים של תותים ופטל. החיך מציע מרקם מעודן וטעמים מורכבים של דובדבנים, פטל, שוש עם מבנה בולט. מרגיש כל כך שופע, בסדר ועדין.יין רב-תכליתי זה משתלב היטב עם בשרים לבנים כגון ארנב, חזיר, או שליו, כמו גם עם דגים שומניים וצדפות בהכנות קלות ועדינות. גם פארס טוב עם מנות אסיאתיות כגון מוקפץ וקארי מתון.