קושיקל
מוכן ב20 דק.
מנות6
ציון בריאות22
מגזין

סלסה אננס

סלסה אננס
סלסה אננס יכול להיות רק ההר ד ' אובר שאתה מחפש. מנה אחת של מנה זו מכילה כ 1 גרם חלבון, 0 גרם שומן, ובסך הכל של 81 קלוריות. המתכון הזה מכסה 11% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתכון זה משמש 6. 1 אדם התרשמו מתכון זה. מתכון זה אופייני למטבח המקסיקני. הוא הביא לך על ידי המתכונים שלי. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר איש מערות, ללא גלוטן, ראשוני ושלם 30 דיאטה. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 20 דקות. גשו לסופר וקנו כוסברה, בצל ירוק, מלח, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 66%. הציון הזה די טוב. מתכונים דומים: קוואסדילות אל כומר עם סלסן אננס וגוואקמולי אננס, אנצ'ילדות עוף סלסה ורדה מוארות עם סלסת אבוקדו אננס, ו שמש & חם! סלסה (סלסה קיווי מנגו אננס).

הוראות

1
שלב את כל החומרים בקערה. מכסים ומקררים 1 שעה.
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה

ציוד

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג, ורוזנוז נוצץ הם הבחירות המובילות שלי למקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים דלי טאנין כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוז נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. אתה יכול לנסות יינות טיודור כרם באלו פינו נואר. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ 68 דולר לבקבוק.
יינות טיודור כרם באלו פינו נואר
יינות טיודור כרם באלו פינו נואר
2007 היה אמר להיות הבציר הגדול ביותר שנראה בחיינו בקליפורניה. פינו נואר המסוים הזה מעמק אנדרסון הוא מכרם באלו שנמצא ממש מעבר לכביש מיקב עין הזהב והכרם. הכרם הוא אחד מאתרי פינו נואר הנדירים שמתעקשים לרצות לייצר יינות מסיביים. הפרי והמבנה ענקיים. יין זה יהיה גיל יפה עוד 20 שנה. ליהנות עכשיו או לקנות מקרה לשתות בעשור הבא או שניים.