קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות8
ציון בריאות3
מגזין

סלסה עגבניות צהובה אש ופירות

סלסה עגבניות צהובה אש ופירות
סלסת עגבניות צהובה אש ופירות עשוי להיות רק מתאבן אתה מחפש. המתכון הזה מכסה %2 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 8 מנות. מנה אחת מכילה 39 קלוריות, 0 גרם של חלבון ו2 גרם של שומן. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, אם יש לכם זרעי כוסברה סדוקים, שמן זית, מנגו, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. מתכון זה אופייני למטבח המקסיקני. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן ותפריט טבעוני. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. נסו סלסה עגבניות צלויה באש, עגבניות קלויות באש ומרק שעועית שחורה עם סלסה תירס טרי, ו סלסה עגבניות אדומה וצהובה (מתכונים דומים).

הוראות

1
בקערה בינונית, לשלב עגבניות, צ 'ילה, מנגו, בצל אדום, וג' ינג ' ר.
מרכיבים שתצטרך
בצל אדוםבצל אדום
עגבנייהעגבנייה
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
פלפל צ ' יליפלפל צ ' ילי
מנגומנגו
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
שמן חם בסיר קטן מעל חום בינוני גבוה.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
3
מוסיפים כוסברה ומבשלים, ערבוב, עד חום בינוני, על 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
כוסברה.כוסברה.
4
הסר מהחום ומערבבים בזהירות סוכר חום, חומץ ומלח.
מרכיבים שתצטרך
סוכר חוםסוכר חום
חומץחומץ
מלחמלח
5
יוצקים תערובת תבלינים חמה על תערובת עגבניות ולתת לעמוד 30 עד 60 דקות עבור טעמים להתפתח. ממש לפני ההגשה, מערבבים בצל ירוק.
מרכיבים שתצטרך
בצל ירוקבצל ירוק
עגבנייהעגבנייה
6
* לפצח זרעים באמצעות מרגמה ועלי, או לאטום אותם בשקית ניילון לחסל עם מערוך.
מרכיבים שתצטרך
זרעיםזרעים
ציוד שתשתמש בו
מרגמה ועלימרגמה ועלי
שקיות Ziplocשקיות Ziploc
מערוךמערוך
7
הוסף
8
חום לפי הטעם: אתה יכול לשלוט בחום של סלסה על ידי התאמת החום של צ ' ילי. חותכים את החלק העליון של כל צ ' ילה, כדי להיות בטוח לחתוך דרך הצלעות והזרעים, שבו קפסאיצין מתחם הפקת חום מרוכז. בדוק את האש של צ 'ילה על ידי נגיעה בחלק העליון של הלשון שלך (כל צ' ילה יש רמת חום שונה). התאם את החום, אם אתה רוצה סלסה מתונה יותר, על ידי פיצול צ ' ילה וגירוד כמה או את כל הצלעות והזרעים. אם העור שלך רגיש, ללבוש כפפות מטבח או להחזיק צ ' ילי עם מזלג-ולא לגעת בעיניים שלך.
מרכיבים שתצטרך
פלפל צ ' יליפלפל צ ' ילי
סלסהסלסה
זרעיםזרעים
צלעותצלעות

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוזה מוגז הם הבחירה הראשונה שלי למקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. בואנה ויסטה שאטו בואנה ויסטה פינו נואר עם דירוג של 4.8 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 39 דולר לבקבוק.
בואנה ויסטה שאטו בואנה ויסטה פינו נואר
בואנה ויסטה שאטו בואנה ויסטה פינו נואר
ניחוחות של תה שחור ו הל הם שכבתיים על ידי הערות של אוכמניות ו blackberry. טעמים טריים של חמוציות, שזיף וקליפת תפוז מספקים צלילים מלוחים תוססים עם מגע של מינרלים והל. זהו יין פינו נואר עשיר ובעל גוף מלא עם חומציות מאוזנת וגימור בעל מרקם דק.