קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות6
ציון בריאות3
מגזין

סלסה שעועית שחורה

סלסה שעועית שחורה
סלסת שעועית שחורה יכולה להיות בדיוק המתכון ללא גלוטן, ללא מוצרי חלב, צמחוני לקטו אובו וטבעוני שחיפשתם. מתאים ל-6 ומחירו 57 סנט למנה מנות. לארוחה זו יש 212 קלוריות , 7 גרם חלבון ו -6 גרם שומן למנה. אם יש לכם שבבי טורטייה, מיץ ליים, שן שום וחופן מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. רק אנשים בודדים הכינו את המתכון הזה, ואחד היה אומר שהוא הגיע למקום. מתכון זה אופייני למטבח המקסיקני. הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 20 דקות . בסך הכל, המתכון הזה זוכה לציון די גרוע של 33% . סלסת שעועית שחורה ושחור עיניים , סלסת שעועית שחורה וסלסת שעועית שחורה דומות מאוד למתכון הזה.

הוראות

1
מסננים את השעועית, שומרים 1 כף נוזלים. מערבבים בקערה מיץ ליים, מחצית מהשעועית ונוזל השעועית השמורה. מועכים עד לקבלת מרקם חלק. מערבבים פנימה את שארית השעועית, הכוסברה, הבצל, השום, העגבניות והמלח.
מרכיבים שתצטרך
1 תות, קלוף1 תות, קלוף
2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
חומץ תפוחים או רוטב חריף, להגשהחומץ תפוחים או רוטב חריף, להגשה
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים
ציוד שתשתמש בו
פלפל ירוק או אדום מתוק קצוץ דקפלפל ירוק או אדום מתוק קצוץ דק
2
מגישים עם צ'יפס טורטיה.
מרכיבים שתצטרך
6 כוסות שבבי טורטייה בטעם ליים, שבורים לחתיכות בגודל נגיסה (בערך 6 אונקיות)6 כוסות שבבי טורטייה בטעם ליים, שבורים לחתיכות בגודל נגיסה (בערך 6 אונקיות)

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

יין מבעבע ורוזה מבעבע הם הבחירות המובילות שלי עבור אנטיפסטי. אם אתה מגיש מבחר של מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. אתה יכול לנסות את לה מרקה. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-20 דולר לבקבוק.
לה מרקה
לה מרקה
הטעם רענן ונקי, עם הדרים בשלים, לימון, תפוח ירוק ונגיעות של אשכולית, מינרליות וקצת טוסט.