קושיקשה
מוכן ב40 דק.
מנות4
ציון בריאות14
מגזין

סמוקי מסקיט אפוי פלאפל

סמוקי מסקיט אפוי פלאפל
המתכון Smokey Mesquite אפוי פלאפל יכול לספק את הכמיהה המזרח התיכון שלך בסביבה 40 דקות. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 374 קלוריות, 12 גרם חלבון ו 14 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %13 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. גשו לסופר וקנו כמון טחון, קרם קנודסן, בצלים ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. מתכון זה ממתכונים קראפט יש 17 אוהדים. המתכון הזה מתאים לצמחוניים. נסו Smokey Mesquite צלעות חזיר עם סלט קוסקוס, מסקיט חריף פעמיים תפוחי אדמה אפויים, ו צ'יפס סטייק אפוי וקטשופ מעושן (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל-400F.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
שלב הראשון 3 מרכיבים עד מעורבב; להפריש. לעבד גרגרי חומוס בצל צהוב במעבד מזון עד חלקה; כפית לתוך קערה בינונית. מערבבים פלפלים אדומים ותערובת 1 כוס גבינה. צורה לתוך 12 (3/4 אינץ ' עבה) קציצות.
מרכיבים שתצטרך
בצל צהובבצל צהוב
פלפל אדוםפלפל אדום
חומוסחומוס
גבינהגבינה
ציוד שתשתמש בו
מעבד מזוןמעבד מזון
קערהקערה
3
מניחים תערובת גבינה נותרת בצלחת עוגה.
מרכיבים שתצטרך
גבינהגבינה
4
הוסף קציצות, 1 בכל פעם, פונה באופן שווה מעיל שני הצדדים של כל פטי עם תערובת גבינה.
מרכיבים שתצטרך
גבינהגבינה
5
מניחים על תבנית אפייה מרוסס עם ספריי בישול.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
6
אופים 20 דקות. בינתיים, מערבבים שמנת חמוצה, מיץ לימון, שום וכמון עד מעורבב. שמור 3 כף. תערובת שמנת חמוצה. לזרוק חסה, בצל אדום ומלפפונים עם תערובת שמנת חמוצה נותרת.
מרכיבים שתצטרך
מיץ לימוןמיץ לימון
בצל אדוםבצל אדום
שמנת חמוצהשמנת חמוצה
מלפפוןמלפפון
חסהחסה
שוםשום
כמוןכמון
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
7
פיטות למעלה עם תערובת חסה וקציצות פלאפל.
מרכיבים שתצטרך
חסהחסה
פיתהפיתה
8
טפטוף עם תערובת שמנת שמורה; למעלה עם כוסברה.
מרכיבים שתצטרך
שמנת חמוצהשמנת חמוצה
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה

מרכיבים

425אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)יכול חומוס (שעועית חומוס), שטוףיכול חומוס (שעועית חומוס), שטוף2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקראפט בסגנון מקסיקני מגורר דק ארבע גבינהקראפט בסגנון מקסיקני מגורר דק ארבע גבינה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקBREAKSTONE של שומן מופחת או קנודסן שמנת חמוצה קלהBREAKSTONE של שומן מופחת או קנודסן שמנת חמוצה קלה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמלפפונים אנגליים קצוציםמלפפונים אנגליים קצוצים796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעלי כוסברה טרייםעלי כוסברה טריים1שמן זית כתית מעולה, 2 סיבובים של המחבת ועוד כמה לטפטוףשום, טחוןשום, טחון0(יכול להיות או להרחיק)כמון טחוןכמון טחון1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)A. 1. מרינדה MesquiteA. 1. מרינדה Mesquite1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחסה קרועהחסה קרועה4פיתות לחמיםפיתות לחמים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל אדום פרוס דקבצל אדום פרוס דק596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפלים אדומים קצוציםפלפלים אדומים קצוצים1pkt. SHAKE â€N אופים Panko מתובל ציפוי לערבבpkt. SHAKE â€N אופים Panko מתובל ציפוי לערבב1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל צהוב קצוץבצל צהוב קצוץ