קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות2
ציון בריאות64
מגזין

סעודת מחבת סטייק בקוביות

סעודת מחבת סטייק בקוביות
סעודת סטייק בקוביות היא מנה עיקרית המגישה 2. מנה אחת מכילה 768 קלוריות , 52 גרם חלבון ו -30 גרם שומן . , מתכון זה מכסה 49% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. יום האהבה יהיה אפילו יותר מיוחד עם המתכון הזה. רק אנשים בודדים הכינו את המתכון הזה, ו-2 יאמרו שהוא הגיע למקום. הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. גשו לסופר וקנו מלח, שמן קנולן, בצל ועוד מספר מצרכים כדי להכין אותו היום. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר דיאטה ללא חלב . מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 30 דקות . בכל השיקולים, החלטנו שהמתכון הזה ראוי לציון של 89% . הציון הזה יוצא מן הכלל. סעודת סטייק מחבת , סטייק קוביות דיאן וסטייק קוביות סטרוגנוף דומים מאוד למתכון הזה.

הוראות

1
בשקית ניילון גדולה הניתנת לסגירה חוזרת מערבבים את הקמח, המלח והפלפל.
מרכיבים שתצטרך
1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב
לוראן מטבח מקצועי®לוראן מטבח מקצועי®
ציוד שתשתמש בו
קליפת ליים מגוררת נוספת, לא חובהקליפת ליים מגוררת נוספת, לא חובה
2
מוסיפים סטייקים, אחד בכל פעם, ומנערים לציפוי. במחבת גדולה משחימים סטייקים משני הצדדים בשמן עד שהם אינם ורודים יותר. להניח בצד ולשמור על חום.
מרכיבים שתצטרך
סטייק צלעות חתוך כפול עם עצם (בערך 2 1/2 אינץ' עובי; בערך 2 1/2 פאונד), חתוך מעודפי שומןסטייק צלעות חתוך כפול עם עצם (בערך 2 1/2 אינץ' עובי; בערך 2 1/2 פאונד), חתוך מעודפי שומן
1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
3
מוסיפים את הבצל, תפוחי האדמה והשעועית למחבת; מערבבים פנימה מרק. מחזירים את הסטייקים למחבת. מכסים ומבשלים 15 דקות או עד שהבשר רך.
מרכיבים שתצטרך
9 כוסות תפוחי אדמה קלופים פרוסים9 כוסות תפוחי אדמה קלופים פרוסים
סטייק צלעות חתוך כפול עם עצם (בערך 2 1/2 אינץ' עובי; בערך 2 1/2 פאונד), חתוך מעודפי שומןסטייק צלעות חתוך כפול עם עצם (בערך 2 1/2 אינץ' עובי; בערך 2 1/2 פאונד), חתוך מעודפי שומן
חומץ תפוחים או רוטב חריף, להגשהחומץ תפוחים או רוטב חריף, להגשה
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
מנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנותמנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנות
1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)
ציוד שתשתמש בו
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
4
מפזרים פפריקה.
מרכיבים שתצטרך
חסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפויחסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפוי

יין מומלץ: פינו נואר, מרלו, קברנה סוביניון

סטייק קוביות עובד ממש טוב עם פינו נואר, מרלו וקברנה סוביניון. בשר בקר ויין אדום הם שילוב קלאסי. בדרך כלל, נתחי בקר רזים יותר משתלבים עם אדומים קלים או בינוניים, כמו פינו נואר או מרלו, בעוד שנתחים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כמו קברנה סוביניון. לואי רודרר קריסטל ברוט עם דירוג 4.6 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה כ-299 דולר לבקבוק.
לואי רודרר קריסטל ברוט
לואי רודרר קריסטל ברוט
קריסטל, התכשיט והטטה דה קוווה של שמפניה לואי רודרר, נוצר בשנת 1876 עבור הצאר אלכסנדר השני מרוסיה. הוא נשאר נאמן למקורו, בהשראת אלגנטיות וטוהר. קריסטל מיוצר עם סטנדרטים משודרגים של ייצור יין הדורשים מבחר קפדני של קרום, בציר, ענבים ויין. קריסטל מיוצר רק באמצעות הבצירים המשובחים ביותר מקרוס מובטח שמקורו מכרם לואי רודרר. כל המאפיינים יוצאי הדופן של בציר 2002 ממש נתפסו ב-Cristal 2002 הזה, שהוא נדיב ושופע, חושף איזון מושלם בין ריכוז ועדינות, רעננות ודביקות, עוצמה ועידון. בשלוש מילים: גאה, עשיר ומפנק. קריסטל 2002 הוא צהוב מבריק עם דגשים ענבריים בהירים ויש לו מוס יפהפה עם קורדון עדין של בועות מתמשכות וקבועות. האף עז ועדין, חושף תערובת נקייה ומעורבת היטב של טעמים של דבש, קקאו, אגוזי לוז קלויים קלות, פרי הדר מסוכר. פיצוץ מלוח של פירות בשלים בהתקפה, היין חושף פרי אדום, שוקולד לבן, קרמל ומאפה דני, אופייני לקריסטל. המרקם המשיי והמרוכז שלו מסתמך על המבנה האינטנסיבי, העוצמתי והוויני שלו, אך שומר על עידון. החך מצטבר כדי להשיג תחושה טעימה של הרמוניה מעורבת היטב של טעמים. סיומת רעננה עם שמץ של מרירות הופכת אותו כמעט לפריך.