קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 40 דק.
מנות8
ציון בריאות15
מגזין

ספגטי עם כדורי בשר

ספגטי עם כדורי בשר
ספגטי עם כדורי בשר עשוי להיות מתכון טוב להרחבת קופסת מתכוני המנות העיקריות שלך. חלק אחד של המנה הזו מכיל בסביבות 21 גרם חלבון , 25 גרם שומן ובסך הכל 501 קלוריות . , מתכון זה מכסה 22% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. המתכון הזה משרת 8. רק כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ואחד היה אומר שהוא פגע במקום. אם יש לכם סוכר, בשר בקר, פירורי לחם מתובלים וחופן מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך שעתיים ו-40 דקות . בסך הכל, מתכון זה זוכה לציון ספונקולרי מוצק של 61% . מתכונים דומים: כדורי עוף לספגטי וקציצות , ספגטי וכדורי בשר הטובים ביותר , וספגטי וקציצות .

הוראות

1
בתנור הולנדי מערבבים את תשעת המרכיבים הראשונים. להביא לרתיחה. להפחית את החום; מבשלים, ללא מכסה, במשך 1-1/2 שעות, תוך ערבוב מדי פעם.
ציוד שתשתמש בו
1 קילו שוקי עוף1 קילו שוקי עוף
2
בינתיים, מניחים לחם וחלב בקערה גדולה; לתת לעמוד 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
רכז לימונדה מופשר, מחולקרכז לימונדה מופשר, מחולק
2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
3
מוסיפים את פירורי הלחם, הביצה, המלח, האורגנו והפלפל. מפוררים מעל תערובת את בשר הבקר, העגל והחזיר הטחון; לערבב היטב. צור ל-1-1/2-in. כדורים.
מרכיבים שתצטרך
חבילה אחת (12 אונקיות) שעועית ירוקה טרייה, קצוצהחבילה אחת (12 אונקיות) שעועית ירוקה טרייה, קצוצה
1 כפית זרעי שומר, 1/3 כף יד1 כפית זרעי שומר, 1/3 כף יד
פחיות) מרק עוף דל נתרןפחיות) מרק עוף דל נתרן
8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס
2 (1 1/4 פאונד) שקדי חזיר קצוצים לגמרי, חתוכים ל-8 חתיכות2 (1 1/4 פאונד) שקדי חזיר קצוצים לגמרי, חתוכים ל-8 חתיכות
1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים
1 קילו בשר עגל טחון (רצוי בגידול טבעי)1 קילו בשר עגל טחון (רצוי בגידול טבעי)
2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם
4
במחבת גדולה משחימים כדורי בשר בשמן עד שמדחום מצביע על 160 מעלות.
מרכיבים שתצטרך
1 פרוסת לחם סנדוויץ', קלוי ומפורר1 פרוסת לחם סנדוויץ', קלוי ומפורר
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
רוטב חם שמן שומשוםרוטב חם שמן שומשום
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
5
מוסיפים לרוטב. באותה מחבת, מבשלים נקניק על אש בינונית עד שאינה ורודה יותר; לנקז. מערבבים לרוטב. מבשלים ללא מכסה במשך 20-30 דקות או עד לחימום.
מרכיבים שתצטרך
1 קילו תפוחי אדמה קטנים של יוקון גולד, מקורצפים אך לא קלופים1 קילו תפוחי אדמה קטנים של יוקון גולד, מקורצפים אך לא קלופים
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)
ציוד שתשתמש בו
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
6
מגישים עם ספגטי.
מרכיבים שתצטרך
ספגטיספגטי

מרכיבים

1פרוסהרכז לימונדה מופשר, מחולקרכז לימונדה מופשר, מחולק794אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)ניתן לקצוץ עגבניות, לא מצוחצחניתן לקצוץ עגבניות, לא מצוחצח8ריבס, קצוץ טרי או קפואספגטי מבושל חםספגטי מבושל חם1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שום מיובששום מיובש1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)בצל מיובשבצל מיובש1ביצה, מוכה קלותביצה, מוכה קלות227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)each ground beef, pork and vealeach ground beef, pork and veal340אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)ג'ונסונוויל® נקניק איטלקי טחון עדיןג'ונסונוויל® נקניק איטלקי טחון עדין2(חוֹרֶף)2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2(חוֹרֶף)2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות1(יכול להיות או להרחיק)אורגנו מיובשאורגנו מיובש1(יכול להיות או להרחיק)8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס1(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים60אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פירורי לחם מתובליםפירורי לחם מתובלים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק170אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)רסק עגבניותרסק עגבניות822אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)רסק עגבניות יכולרסק עגבניות יכול2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן

יין מומלץ: קיאנטיname, Nero D Avola, סנג ' ובזה

קיאנטי, Nero D Avola וסנג'ובזה הם הבחירות המובילות שלי לספגטי וקציצות. לכל היינות האדומים האיטלקיים הללו יש מספיק חומציות כדי להתאים בצורה מושלמת לרוטב העגבניות במנה האיטלקית-אמריקאית הקלאסית הזו. ה- Barefoot Bubbly Extra Dry עם דירוג של 4.4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 15 דולר לבקבוק.
בועה יחפה במיוחד יבש
בועה יחפה במיוחד יבש
שמפניה Bubbly Extra Dry Barefoot מציעה ניחוחות של תפוח בשל בתוספת רמזים של הדרים. טעמים קלויים משלימים את הגימור הקרמי והמתמשך. מומלץ להגיש מצונן (36-40 מעלות צלזיוס), המבעבע הזה מאוזן בצורה מושלמת עם שכבות מרובות של פירות כדי לשמח את החך.