קושימומחה
מוכן ב45 דק.
מנות10
ציון בריאות72
מגזין

קוסקוס עם תבשיל טלה

קוסקוס עם תבשיל טלה
קוסקוס עם תבשיל כבש נטול גלוטן, ומספק כ 10 מנות. המתכון הזה מכסה %44 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 543 קלוריות, 27 גרם חלבון ו 17 גרם שומן. מתכון זה מ Epicurious יש 30 אוהדים. כמה אנשים באמת אהבו את המנה העיקרית. לך לחנות ותביא חומוס, לפת, עגבניות ועוד מספר מצרכים לעשות היום. כדי להשתמש ב חוטי זעפרן אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,גלידת זעפרן כקינוח. זה יהיה להיט בחג הסתיו שלך. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. מתכונים דומים: קוסקוס עם תבשיל טלה, תבשיל טלה מרוקאי עם קוסקוס, ו SOUPER טעם רזה של תוניסיה: כרוב, צ'ארד ו צ' יקפיאה תבשיל עם כבש ... מעל הו כל כך חכם קוסקוס.

הוראות

1
טלה יבש.
מרכיבים שתצטרך
כבשכבש
2
שמן חום בסיר כבד 7-8 ליטר מעל חום גבוה בינוני עד חם אבל לא מעשן, ואז כבש חום ב 3 קבוצות, העברה לקערה.
מרכיבים שתצטרך
כבשכבש
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
סירסיר
3
מוסיפים בצל לסיר ומבשלים, ערבוב מדי פעם, עד הזהב, על 10 דקות. מערבבים ב כבש עם כל מיצים שהצטברו בקערה, עגבניות, מיץ עגבניות, מלח, פלפל שחור, צ ' ילה, עשבי תיבול, זעפרן ומבשלים, מכוסה, 1 1/2 שעות.
מרכיבים שתצטרך
פלפל שחורפלפל שחור
מיץ עגבניותמיץ עגבניות
עגבנייהעגבנייה
זעפרןזעפרן
בצלבצל
פלפל צ ' יליפלפל צ ' ילי
עשבי תיבולעשבי תיבול
כבשכבש
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
סירסיר
4
מערבבים גזר, לפת, פלפלים, דלעת ומבשלים, מכוסה, 30 דקות. מערבבים בקישואים ובחומוס ומבשלים, מכוסה, עד קישואים הוא במכרז, 20 עד 25 דקות.
מרכיבים שתצטרך
פלפלפלפל
חומוסחומוס
קישואיםקישואים
גזרגזר
דלעתדלעת
לפתלפת
1
יוצקים 1 מרק כוס מן הסיר לתוך סיר כבד קטן ולהוסיף רסק עגבניות, לטאטא עד חלקה. מבשלים, ערבוב, עד עבה, על 10 דקות, ואז מערבבים בפפריקה, עלי כותרת ורדים, וקיין.
מרכיבים שתצטרך
רסק עגבניותרסק עגבניות
פלפל קאיין טחוןפלפל קאיין טחון
פפריקהפפריקה
מרקמרק
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
מחבת רוטבמחבת רוטב
סירסיר
1
מביאים מים לרתיחה עם חמאה ומלח בסיר כבד 4 ליטר. מערבבים בקוסקוס, מכסים, ולהסיר מהחום.
מרכיבים שתצטרך
קוסקוסקוסקוס
חמאהחמאה
מיםמים
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
בואו לעמוד 5 דקות, ואז להתפיח עם מזלג. תלולית קוסקוס על מגש העליון עם תבשיל, באמצעות כף מחורץ.
מרכיבים שתצטרך
קוסקוסקוסקוס
תבשילתבשיל
ציוד שתשתמש בו
כף מחוררתכף מחוררת
3
מגישים מרק ורוטב עגבניות בצד.
מרכיבים שתצטרך
רוטב עגבניותרוטב עגבניות
מרקמרק
4
* זמין על ידי הזמנת דואר מ Kalustyan של (21
5
685-3451.

מרכיבים

1עלה דפנה (לא קליפורניה)עלה דפנה (לא קליפורניה)11 קילו קישואים,3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)דלעת או דלעת סקווש, קלופים, זרע, וחותכים לקוביות 1/2 אינץדלעת או דלעת סקווש, קלופים, זרע, וחותכים לקוביות 1/2 אינץ539אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חומוס (על 2 כוסות), שטוף, סחוט, ועורות החליקוחומוס (על 2 כוסות), שטוף, סחוט, ועורות החליקו4גזר, פרוס 1/2 אינץ ' עבהגזר, פרוס 1/2 אינץ ' עבה1(יכול להיות או להרחיק)קאיין, או לפי הטעםקאיין, או לפי הטעם1habanero טרי או קאיין צ'ילה, קצוץ דק, כולל זרעיםhabanero טרי או קאיין צ'ילה, קצוץ דק, כולל זרעים1(יכול להיות או להרחיק)רוזמרין מיובשרוזמרין מיובש11 קילו קישואים,טימין מיובשטימין מיובש907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)כתף כבש ללא עצמות, גזוז וחתוך לקוביות 1 1/2 אינץכתף כבש ללא עצמות, גזוז וחתוך לקוביות 1 1/2 אינץ596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)3largesבצל, פרוס דקבצל, פרוס דק11 קילו קישואים,אורגנו מיובשאורגנו מיובש1(יכול להיות או להרחיק)חסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפויחסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפוי567אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)קופסות בישול מהיר קוסקוס (3 1/2 כוסות)קופסות בישול מהיר קוסקוס (3 1/2 כוסות)3פלפלים אדומים או ירוקים, לחתוך לחתיכות 1/2 אינץפלפלים אדומים או ירוקים, לחתוך לחתיכות 1/2 אינץ1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)עלי ורדים מרוסקים יבשים (ללא חומרי הדברה; אופציונלי)עלי ורדים מרוסקים יבשים (ללא חומרי הדברה; אופציונלי)1צביטהקורט של חוטי זעפרןקורט של חוטי זעפרן11 קילו קישואים,(צינור גדול)(צינור גדול)9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמיץ עגבניות משומרמיץ עגבניות משומר2(חוֹרֶף)פיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשהפיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשה2קילוגרםעגבניות גדולות, קלופים, לרבעים, וזרעיםעגבניות גדולות, קלופים, לרבעים, וזרעים4לפת, קלופים וחותכים 1/2 אינץ ' פלחי רחבלפת, קלופים וחותכים 1/2 אינץ ' פלחי רחב2(חוֹרֶף)חמאה ללא מלחחמאה ללא מלח9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב680אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)קישואים, חצוי לאורכו ופרוס לרוחב 1 1/2 אינץ ' עבהקישואים, חצוי לאורכו ופרוס לרוחב 1 1/2 אינץ ' עבה