קושיבינוני
מוכן ב30 דק.
מנות16
ציון בריאות3
מגזין

סקונס דלעת לח

סקונס דלעת לח
המתכון של סקונס דלעת לחים מוכן תוך כ-30 דקות והוא בהחלט אופציה צמחונית לקטו אובו יוצאת דופן לאוהבי האוכל האירופי. תמורת 40 סנט למנה , מתכון זה מכסה 10% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מנה אחת מכילה 331 קלוריות , 5 גרם חלבון ו -13 גרם שומן . המתכון הזה משרת 16. אם יש לך קינמון טחון, סודה לשתייה, ביצים ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול להכין אותו. אדם אחד הכין את המתכון הזה והיה מכין אותו שוב. זה עובד היטב כארוחת בוקר זולה. הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. בסך הכל, המתכון הזה זוכה לציון די גרוע של 27% . מתכונים דומים: סקונס תבלינים דלעת טיפים + טריקים עבור סקונס לח , סקונס חמוציות דלעת לח ולחם דלעת לח .

הוראות

1
בקערה גדולה מערבבים את שבעת המרכיבים הראשונים.
ציוד שתשתמש בו
דלעת, שימוריםדלעת, שימורים
2
חותכים פנימה חמאה עד שהתערובת מזכירה פירורים גסים. בקערה אחרת, טורפים את הביצים, הדלעת ו-1/2 כוס חלב. מערבבים לתוך החומרים היבשים רק עד שהם מרטיבים.
מרכיבים שתצטרך
ג'ינג'רס, אופציונליג'ינג'רס, אופציונלי
סוכר טורבינדו (גולמי שטוף).סוכר טורבינדו (גולמי שטוף).
אננס (שימורים), מרוסק ומרוקןאננס (שימורים), מרוסק ומרוקן
עגבנייה טרייה, לציפוי כל המבורגרעגבנייה טרייה, לציפוי כל המבורגר
ציוד שתשתמש בו
בצל אדום, קלוף ופרוס בעובי של כ-1/2 אינץ'בצל אדום, קלוף ופרוס בעובי של כ-1/2 אינץ'
דלעת, שימוריםדלעת, שימורים
3
הופכים על משטח מקומח; ללוש 10 פעמים. מחלקים את הבצק לשניים. טפחו כל חלק ל-8 אינץ'. מעגל; לחתוך כל אחד לשמונה טריזים. מפרידים טריזים ומניחים במרחק של 1 אינץ' זה מזה על ניירות אפייה לא משומנים.
מרכיבים שתצטרך
בצקבצק
ציוד שתשתמש בו
2 עגבניות שזיפים קטנות חתוכות ל-12 פרוסות2 עגבניות שזיפים קטנות חתוכות ל-12 פרוסות
4
מברישים בחלב שנותר.
מרכיבים שתצטרך
עגבנייה טרייה, לציפוי כל המבורגרעגבנייה טרייה, לציפוי כל המבורגר
5
אופים ב-400 מעלות למשך 12-15 דקות או עד להזהבה.
ציוד שתשתמש בו
5 כפות צ'דר מגורר5 כפות צ'דר מגורר
6
הוצא למתלים; מצננים 10 דקות.
7
שלבו את מרכיבי הזיגוג; לטפטף מעל סקונס.
מרכיבים שתצטרך
זיגוגזיגוג
8
מגישים חם.

יין מומלץ: קרם שרי, יציאה, Moscato Dasti

קרם שרי, פורט ומוסקטו ד'אסטי הם הבחירות המובילות שלי עבור סקון. כלל נפוץ של זיווג יין הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים הולכים היטב עם מוסקטו ד'אסטי, קינוחים אגוזים עם שמנת שרי וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא NV Johnson Estate Cream Sherry. יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ-19 דולר.
NV Johnson Estate Cream Shery
NV Johnson Estate Cream Shery
ארומטי מאוד עם תווים של אגוזי לוז, וניל ומגע של עץ אלון ואחריו צימוקים מתוקים ונגיעה של שמרים. גימור נקי מתמשך. טוב עכשיו אבל יתגמל את אלה שיאפשרו לו להזדקן"". משקה אהוב לפני הארוחה. שקול את זה עם אגוזים לפני ארוחת הערב כאפריטיף, או אחרי ארוחת הערב עם קינוח, במיוחד שוקולדים וקינוחים על בסיס פירות. נפלא גם בשעות אחר הצהריים הקרים, מוגש עם ביסקוטי לטבילה ב""סגנון איטלקי"". "