קושיקשה
מוכן ב30 דק.
מנות6
ציון בריאות9
דיאטותללא גלוטן
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

סרטן ומרק ביתי

סרטן ומרק ביתי
סרטן ומרק ביתי הם אולי המנה העיקרית שאתם מחפשים. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה 424 קלוריות, 12 גרם חלבון ו 32 גרם שומן. מתכון זה מהמתכונים שלי יש 1 אוהדים. גשו לסופר וקנו אבוקדו, שום, כרישה ועוד מספר מצרכים לעשות היום. כדי להשתמש ב מיץ הסיד אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת מזון מלאך ליים עם זיגוג לימון ופיסטוקים כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 30 דקות. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים לגלוטן, מתכונים דומים: תירס ומרק ביתי, מרק סרטנים, ו מרק סרטנים.

הוראות

1
במחבת 4-6 ליטר מעל חום בינוני גבוה, לבשל בייקון, קצוץ, עד השומן מתחיל לעבד. להשליך את כל אבל 1 כפית שומן ממחבת.
מרכיבים שתצטרך
2
מוסיפים חלק לבן של כרישה, חצוי, שטוף, פרוס דק; מערבבים עד צליעה.
מרכיבים שתצטרך
3
מוסיפים יין ומרתיחים עד כמעט התאדה.
מרכיבים שתצטרך
4
להוסיף מרק עוף; 2 כוסות מים; hominy; תפוחי אדמה, שפשף לחתוך לחתיכות 1/2 אינץ'; ו 1/2 כפית מלח. מביאים לרתיחה, ואז להפחית את החום ומבשלים עד תפוחי אדמה רכים כאשר פירסינג, על 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
5
בינתיים, להפוך כוסברה טהורה (ראה להלן). גם בור, לקלף, אבוקדו קוצצים; לערבב עם מיץ ליים. מערבבים קצפת ומלח ופלפל לטעום לתוך מרק.
מרכיבים שתצטרך
6
מוסיפים סרטן Dungeness; מכסים ומבשלים עד מחומם דרך, תוך ערבוב מעט ככל האפשר כדי לשמור על הסרטן שלם. מרק כפית לתוך קערות ומעל כל אחד עם כף של כוסברה טהורה וכפית של אבוקדו.
מרכיבים שתצטרך
7
כדי להפוך את כוסברה טהור, בבלנדר, לשלב שמן צמחי; שמן זית; כוסברה; צ ' ילי, שטוף, נבט, וזרע; שום, קלופים; ו 1/2 כפית מלח. להסתחרר עד חלקה. כל שאריות ניתן להפיץ על טוסט למתאבן קל.
מרכיבים שתצטרך
8
זיווג יין: עם הסרטן העשיר, צ ' ילה חריפה וכוסברה צמחית, אנחנו אוהבים שמנת, פינו גרי מינרלי. יין פינו גריג ' יו-שרדונה של קליין (קליפורניה; 1 $
מרכיבים שתצטרך
9
הוא גדול גם כן.

מרכיבים

11/2 קילו חזה הודו1/2 קילו חזה הודו3פרוסות1 רצועת בייקון, חתוך לגרגרים קטנים1 רצועת בייקון, חתוך לגרגרים קטנים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוסברה, קצוץכוסברה, קצוץ1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיין לבן יבשיין לבן יבש227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)סרטן Dungeness, מבושל וקרויסרטן Dungeness, מבושל וקרוי1שמן זית כתית מעולה, 2 סיבובים של המחבת ועוד כמה לטפטוףצרור תרד טרי (בערךצרור תרד טרי (בערך2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקhominy, סחוט ושטוףhominy, סחוט ושטוף2צ'ילי חלפיניו טריצ'ילי חלפיניו טרי1גדול(ומנות בלבד)(ומנות בלבד)11 קילו קישואים,1 תות, קלוף1 תות, קלוף4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמרק עוף דל נתרןמרק עוף דל נתרן596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)340אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)תפוחי אדמה דקים בצבע אדוםתפוחי אדמה דקים בצבע אדום11 קילו קישואים,(צינור גדול)(צינור גדול)596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאינסטנט פודינג לימוןאינסטנט פודינג לימון

יין מומלץ: שרדונה, Muscadet, ריזלינג

שרדונה, Muscadet, ו ריזלינג הם הבחירה העליונה שלי לרכיכות. שרדונה חמאה הוא נהדר עבור צדפות, שרימפס, סרטן, לובסטר, בעוד muscadet הוא בחירה קלאסית עבור מולים, צדפות, וצדפות. אם יש לך קצת תבלין בצדפות שלך, ריזלינג יבש למחצה יכול לאזן את החום. שרדונה שמורת Ema סנטאן עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 14 דולר לבקבוק.
שרדונה שמורת סנטה אמה
שרדונה שמורת סנטה אמה
סנטה אמה שרדונה Reserva הוא יין בצבע צהוב זהוב בהיר שמגיע מעמק ליידה. זר של פירות טרופיים בשלים עולה, כגון בננות ופרי תשוקה יחד עם נגיעות של דבש ווניל. בפה, זה יין של איזון טוב וחומציות נעימה.אידיאלי ללכת עם דגים שמנים ורטבים, פירות ים וסרטן בגריל. גם אידיאלי עבור בשר לבן וגבינות בוגרות.