קושיקשה
מוכן ב1 ש, 15 דק.
מנות4
ציון בריאות25
מגזין

סרטן מקרוני וגבינה!

סרטן מקרוני וגבינה!
לעולם לא תוכלו לקבל יותר מדי מתכוני מנה עיקרית, אז תנו גבינת מק' נ ' סרטנים! ניסיון. מתכון זה משמש 4. צופה הדמות שלך? למתכון הפסקטרי הזה יש 818 קלוריות, 40 גרם חלבון, ו 45 גרם שומן למנה. המתכון הזה מכסה 32% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. לכו לחנות והרימו בצל, שיני שום, גרידת לימון ועוד מספר מצרכים להכנתו היום. כדי להשתמש בפירורי הלחם אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,לחם בננה שוקולד כמו קינוח. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, ו 1 היה אומר שזה פגע במקום. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 1 שעה ו -15 דקות. זה הביא לך את כולםמתכונים. עם כפית ציון 64%, המנה הזו די טובה. מתכונים דומים: מק וגבינה טבעוניים, המקרוני והגבינה הטבעונית הטובה ביותר, ו שלושה מק גבינה-מקרוני וגבינה תוצרת בית.

מרכיבים

0(יכול להיות או להרחיק)3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק400 גרם טופו יציב, מועכים אותו400 גרם טופו יציב, מועכים אותו2(יכול להיות או להרחיק)טימין מיובשטימין מיובש227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)אטריות פסטה מרפקאטריות פסטה מרפק2(חוֹרֶף)קמחקמח2שיני שום, טחוןשיני שום, טחון1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)גרידת לימון מגוררתגרידת לימון מגוררת227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בשר סרטן גושבשר סרטן גוש2966 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו0(יכול להיות או להרחיק)1 בצל צהוב בינוני, קצוץ גס לחתיכות אחידות1 בצל צהוב בינוני, קצוץ גס לחתיכות אחידות1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)Old Bay seafood seasoningOld Bay seafood seasoning2(חוֹרֶף)2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות1בצל, קצוץ דקבצל, קצוץ דק596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת פרמזן מגוררתגבינת פרמזן מגוררת4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח (לפי הטעם)מלח (לפי הטעם)113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1/2 כוס מגורר גבינת צ'דר חדה1/2 כוס מגורר גבינת צ'דר חדה113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1/2 כוס גבינה שוויצרית גרוסה1/2 כוס גבינה שוויצרית גרוסה5(חוֹרֶף)חמאה ללא מלחחמאה ללא מלח

יין מומלץ: שרדונה, Muscadet, ריזלינג

שרדונה, מוסקדט וריזלינג הם אפשרויות נהדרות לרכיכות. שרדונה חמאתי נהדר לצדפות, שרימפס, סרטנים ולובסטר, ואילו מוסקדט הוא בחירה קלאסית למולים, צדפות וצדפות. אם יש לך קצת תבלין ברכיכות שלך, ריזלינג יבש למחצה יכול לאזן את החום. שמורת סנטן אמה שרדונה עם דירוג 4.3 מתוך 5 כוכבים נראית כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 10 דולר לבקבוק.
סנטה אמה שמורת שרדונה
סנטה אמה שמורת שרדונה
סנטה אמה שרדונה רזרבה הוא יין בצבע צהוב זהוב בהיר שמגיע מעמק ליידה. זר של פירות טרופיים בשלים עולה, כגון בננות ופירות תשוקה יחד עם נגיעות של דבש וניל. בפה, זה יין של איזון טוב וחומציות נעימה.אידיאלי ללכת עם דגים ורטבים שמנוניים, פירות ים וסרטנים בגריל. אידיאלי גם לבשר לבן וגבינות בוגרות.