קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות100
מגזין

סרטן צונן סדוק Dungeness עם חמאת מלח ים ומיונז ג'ינג'ר

סרטן צונן סדוק Dungeness עם חמאת מלח ים ומיונז ג'ינג'ר
צריך ללא גלוטן, חלב חינם, ומנה עיקרית ראשונית? סרטן צונן סדוק Dungeness עם חמאת מלח ים ומיונז זנגביל יכול להיות מתכון מרהיב לנסות. המתכון הזה מכסה %60 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 198 גר' של חלבון, 11 גרם של שומן, וסך הכל 990 קלוריות. אם יש לכם עלי דפנה, סרטנים חיים, חמאת מלח ים, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב מלח הים אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בראוניז מלח ים פטל כקינוח. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 45 דקות. וזה מעולה. מתכונים דומים: מרק אפונה צונן עם סרטן Dungeness ונענע, סרטן סדוק עם מיונז חזרת, ו סרטן Dungeness מאודה בשמפניה וחמאה.

הוראות

1
שלב הראשון 4 מרכיבים בקומקום גדול במיוחד או סיר מרק; להביא לרתיחה על חום גבוה.
מרכיבים שתצטרך
1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)
ציוד שתשתמש בו
2 כפות שמן זית בתוספת 2 כפות שמן זית (איכותי ביותר), לטפטוף2 כפות שמן זית בתוספת 2 כפות שמן זית (איכותי ביותר), לטפטוף
2
מוסיפים סרטנים; מכסים ומרתיחים 12 עד 15 דקות או עד שהסרטנים הופכים אדומים בהירים. יש לשטוף את הסרטנים במהירות עם מים קרים; לנקז היטב, מגניב.
מרכיבים שתצטרך
פסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב
3
הסר את הקליפה העליונה מן הסרטנים; שמור לקישוט, אם תרצה בכך. סרטנים נקיים, הסרת זימים אפורים וחלקי פה; לשבור לשניים. כיסוי וצינה.
4
מגישים עם טריזי לימון, חמאת מלח ים, ומיונז ג ' ינג ' ר.
מרכיבים שתצטרך
טריז לימוןטריז לימון
1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק
גבינת פקורינו-רומנו מגוררת טרי, או לפי הטעםגבינת פקורינו-רומנו מגוררת טרי, או לפי הטעם
תוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובהתוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובה
תערובת סלאו קולי בשלושה צבעיםתערובת סלאו קולי בשלושה צבעים
5
הערה: אם אתה לא בטוח שהסרטנים נעשים, לשלוף קליפה עליונה ולהסתכל על הבשר; זה צריך להיות לבן ואטום, לא שקוף.
מרכיבים שתצטרך
מנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנותמנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנות

יין מומלץ: שרדונה, Muscadet, ריזלינג

שרדונה, Muscadet, ו ריזלינג הן אפשרויות נהדרות עבור רכיכות. שרדונה חמאה הוא נהדר עבור צדפות, שרימפס, סרטן, לובסטר, בעוד muscadet הוא בחירה קלאסית עבור מולים, צדפות, וצדפות. אם יש לך קצת תבלין בצדפות שלך, ריזלינג יבש למחצה יכול לאזן את החום. שרדונה Lapis לונה עם 4.7 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 13 דולר לבקבוק.
לאפיס לונה שרדונה
לאפיס לונה שרדונה
גרידה כתומה, אננס בשל, טוסט ווניל על האף. גוף מלא, טרי ותוסס, עם אפרסק לבן שופע וטעמי תפוחים בשלים המובילים לגימור מתובל בחמאה.