קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות2
ציון בריאות51
מגזין

סרטני עשב לימון

סרטני עשב לימון
סרטנים Lemongrass הוא נטול גלוטן ולקטוז ומשמש כמנה עיקרית. מתכון זה מספק 2 מנות. עם 587 קלוריות, 44 גרם חלבון ו 33 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %49 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם סרטנים, עלי נענע, זנגביל, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב eggwhite אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מתכון איבודי תפוח כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. מתכונים דומים: סרטנים בצ'ילה-Lemongrass, למונגראס וצ'ילי סרטנים, ו צ'ילי ולמונגראס סרטנים.

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

פינו גריג ' יו, ריזלינג וסוביניון בלאן הם הבחירה הראשונה שלי לשרימפס. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. Arsheen Maysaran פינו גרי עם 4.5 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 18 דולר לבקבוק.
Maysara Arsheen פינו גריס
Maysara Arsheen פינו גריס
ביטוי בהיר של פירות ממש מלפנים, ברכה החיך שלך עם הערות של דשא קצוץ ביום חם. היין מעוגן בחומציות פריך, אבל לא כל כך הרבה כמו להכניע להקניט חולף של מתיקות שמשאיר אותך מחייך. לארשין יש אופי חכם ומרענן שיעניק בהירות למגוון ההכנות של דגים, עופות וחזיר.