קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות6
ציון בריאות5
מגזין

עגבניות ירוקות מטוגנות

עגבניות ירוקות מטוגנות
עגבניות ירוקות מטוגנות יכול להיות רק דרומי מתכון שאתה מחפש. המתכון הזה מכסה %6 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מספק 6 מנות. עם 247 קלוריות, 5 גר' של חלבון, ו 17 גרם של שומן כל אחד. רק מעטים מאוד אהבו את המנה הזו. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן ללא חלב וצמחוני דיאט. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 25 דקות. אם יש לכם מלח ופלפל כשרים, שמן צמחי, קמח תירס טחון ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתם יכולים לעשות את זה. עם כפית ציון של 20% המנה הזאת די גרועה. מתכונים דומים: עגבניות ירוקות & פיצה קישואים הדרך שלי יש עגבניות ירוקות מטוגנות, עגבניות ירוקות מטוגנות ובמיה מטוגנת, ו עגבניות ירוקות מטוגנות.

הוראות

1
מפזרים את פרוסות העגבניות עם מלח ופלפל; להפריש.
מרכיבים שתצטרך
2
מערבבים את קמח התירס ופפריקה בקערה רדודה. בקערה אחרת, לנצח את הביצים.
מרכיבים שתצטרך
3
מכסים את החלק התחתון של מחבת כבדה עם 1/2 אינץ ' של שמן, ואז למקם אותו על חום בינוני גבוה.
מרכיבים שתצטרך
4
מעיל את פרוסות העגבניות בביצה, ואז לדלות אותם בתערובת קמח התירס.
מרכיבים שתצטרך
5
מטגנים עגבניות רבות כמו בכושר בנוחות במחבת עד להשחמה יפה, על 2 דקות בצד.
מרכיבים שתצטרך
6
מעבירים אותם למגש נייר מצופה במגבת. חזור עד שכל העגבניות מבושלות.
מרכיבים שתצטרך

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

הדרום יכול להיות לזווג עם ריזלינג, יין מבעבע, ו Zinfandel. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. J. J. Prum Graacher Himmelreich Kabinett ריזלינג עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 22 דולר לבקבוק.
J. J. Prum Graacher Himmelreich Kabinett Riesling
J. J. Prum Graacher Himmelreich Kabinett Riesling
למרות רעננותו הצעירה עדיין, הוא מציג את המאפיין המשובח של ריזלינג פירותי ורמז בסיסי של מינרל מאדמת הלוח הדבונית הכחולה / אפורה.מגישים יין מרענן זה מעט מקורר! כמו aperitif, במיוחד כאשר התבגר יותר, בשילוב עם פירות ים או עופות.