קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות8
ציון בריאות2
מגזין

עגבניות ירוקות מטוגנות

עגבניות ירוקות מטוגנות
עגבניות ירוקות מטוגנות יכול להיות מתכון טוב כדי להרחיב את רפרטואר מנות ראשונות שלך. מתכון זה מספק 8 מנות. עם 189 קלוריות, 2 גר' של חלבון, ו 15 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %5 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון לאוהדים של מזון דרומי. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב טבעוני דיאט. אם יש לכם קמח תירס, פלפל, שמן צמחיוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. נסו עגבניות ירוקות & פיצה קישואים הדרך שלי יש עגבניות ירוקות מטוגנות, עגבניות ירוקות מטוגנות ובמיה מטוגנת, ו עגבניות ירוקות מטוגנות II (מתכונים דומים).

הוראות

1
שלב קמח תירס, קמח, סוכר, מלח ופלפל בקערת ערבוב בינונית; מערבבים היטב. לדלות פרוסות עגבניות בתערובת קמח תירס.
מרכיבים שתצטרך
2
מטגנים פרוסות עגבניות, כמה בכל פעם, בשמן חם 1/4 אינץ ' במחבת גדולה עד השחמה, פונה פעם אחת.
מרכיבים שתצטרך
3
ניקוז על מגבות נייר. לארגן על מגש הגשה; לשרת באופן מיידי.

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

דרום עובד ממש טוב עם ריזלינג, יין מבעבע, ו Zinfandel. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא Brundlmayer Steinmassl ריזלינג. יש לו 4.3 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 39 דולר.
Brundlmayer Steinmassl ריזלינג
Brundlmayer Steinmassl ריזלינג
התחלה מגניבה עם ניחוחות של יער אורנים, ערער ואפרסק אדום מזנק מתוך הזכוכית. לבבי וחזק; מאוד תוסס עם גוף בינוני טוב, פריך ותמצית בשפע; מחוטב עם חומציות תוססת כי הוא בקרוב להשתלב לחלוטין. אחיזה יפה.