קושיקל
מוכן ב11 דק.
מנות2
ציון בריאות8
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

עגבניות ירוקות מטוגנות בסגנון קנטקי

עגבניות ירוקות מטוגנות בסגנון קנטקי
גשו לסופר וקנו שומן חזיר, חלב, פלפל טחון, ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. הרבה אנשים באמת אהבו את המנה הדרומית הזאת. . הכנת המנה לוקחת כ 11 דקות. עם כפית ציון 68% המנה הזו מוצקה. מתכונים דומים: סלט סינר קנטאקי עם עגבניות ירוקות מטוגנות, עגבניות ירוקות & פיצה קישואים הדרך שלי יש עגבניות ירוקות מטוגנות, ו עגבניות ירוקות מטוגנות ובמיה מטוגנת.

הוראות

1
מחממים את שומן החזיר במחבת גדולה על אש בינונית. בקערה אחת קטנה, מערבבים יחד את הקמח, קמח תירס ופלפל. בקערה קטנה אחרת, לטאטא יחד את הביצה וחלב באמצעות מזלג.
מרכיבים שתצטרך
טיפות בייקוןטיפות בייקון
קמח תירסקמח תירס
פלפלפלפל
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
חלבחלב
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
מקציףמקציף
קערהקערה
2
לטבול את פרוסות העגבניות לתוך הביצה והחלב, ואז מעיל עם התערובת היבשה.
מרכיבים שתצטרך
פרוסות עגבניותפרוסות עגבניות
חלבחלב
עלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקניםעלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקנים
ביצהביצה
3
מניחים את פרוסות העגבניות בפירורי לחם בשומן בייקון חם. מבשלים עד השחמה בכל צד, על 3 עד 4 דקות לכל צד. שומן חזיר נשרף בקלות, כך להתאים את החום שלך אם אתה צריך.
מרכיבים שתצטרך
פרוסות עגבניותפרוסות עגבניות
טיפות בייקוןטיפות בייקון

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

דרומי בתפריט? נסה זיווג עם ריזלינג, יין מבעבע, וzinfandel. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא J. J. Prum Graacher Himmelreich Kabinett ריזלינג. יש לו 4.4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 22 דולר.
J. J. Prum Graacher Himmelreich Kabinett Riesling
J. J. Prum Graacher Himmelreich Kabinett Riesling
למרות רעננותו הצעירה עדיין, הוא מציג את המאפיין המשובח של ריזלינג פירותי ורמז בסיסי של מינרל מאדמת הלוח הדבונית הכחולה / אפורה.מגישים יין מרענן זה מעט מקורר! כמו aperitif, במיוחד כאשר התבגר יותר, בשילוב עם פירות ים או עופות.