קושיקשה
מוכן ב30 דק.
מנות20
ציון בריאות8
מגזין

עוגות דגים בסגנון ישראלי

עוגות דגים בסגנון ישראלי
עוגות דגים בסגנון ישראלי הוא חלב חינם ו pescatarian ומספק כ 20 מנות. מנה זו מכילה סביב 7 גר' של חלבון, 5 גרם של שומן, וסך הכל 88 קלוריות. המתכון הזה מכסה %5 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מן השיקסאן במטבח יש 1 אוהדים. אם יש לכם ביצה, שמן זית, מלח, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זמן הכנת המתכון כ 30 דקות. נסו עוגות דגים, בסגנון פורטוגזי, עוגות דגים בסגנון אסייתי, ו עוגות דגים בסגנון תאילנדי עם סלט צמחים (מתכונים דומים).

הוראות

1
שמור מתכון
2
מתכון הדפסה
3
עוגות דגים בסגנון ישראלי
מרכיבים שתצטרך
Cippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דקCippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דק
4
Ingredts1 / 4 כוס pinenuts1 lb. פילה דג ללא עור ללא עצמות (דג לבן או מתון כמו דג לבן, טרוטה או טילפיה)1/2 כוס בצל טחון (בערך 1 בצל בינוני)1/2 כוס פירורי לחם 1/4 כוס cilantro1 ביצה 1/2 כפית מלח, או יותר לפי הטעם (אני בדרך כלל להשתמש על 3/4 כפית)1/2 כפית cumin1/4 כפית cayenne, או יותר לפי הטעם (מאוד פיקנטי)1/3 כוס מיץ ענבים או שמן זית לטבילה (אופציונלי כוס טחינה)1/2 כפית cumin1 / 2 כוס cayenne (אופציונלי כאן למתכון)
מרכיבים שתצטרך
Cippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דקCippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דק
2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות
שמן זית בתוספת 3 עד 4 כפותשמן זית בתוספת 3 עד 4 כפות
אמנוןאמנון
טחינהטחינה
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)
1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים
5
זמן הכנה: 15 דקות
6
זמן בישול: 15 דקות
7
זמן כולל: 30 דקות
8
מנות: 20-24 קציצות
9
מפתח כשר: פרווה

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

דגים ניתן לזווג עם פינו גריג ' יו, Gruener Veltliner, ו פינו נואר. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. פינו קפוסלדו גריג ' יו עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 10 דולר לבקבוק.
קפוסלדו פינו גריג ' יו
קפוסלדו פינו גריג ' יו
קפוסלדו פינו גריג ' יו כולל מרקם יבש, פריך, תוסס וניחוחות עדינים של פירות לבנים, פרחים ושקדים.זוגות היטב עם בשר לבן, דגים, פירות ים, מנות פסטה וגבינות עדינות.