קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות8
ציון בריאות14
מגזין

עוגות דגים עם חזרת לימון

עוגות דגים עם חזרת לימון
עוגות דגים עם חזרת לימון עשויות להיות המנה העיקרית שאתם מחפשים. והוא יספק כ 8 מנות. מנה זו מכילה סביב 28 גרם חלבון 22 גרם של שומן, וסך הכל 428 קלוריות. המתכון הזה מכסה %22 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 36 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. גשו לסופר וקנו שמן זית, מיץ לימון, מיונז ועוד מספר מצרכים לעשות היום. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. נסו עוגות דגים תפוחי אדמה חדשות כתוש עם מיונז חזרת, עוגות דגים עם רוטב חזרת ירוק, ו דג גפילטע פיש מעושן עם רוטב לימון-חזרת (מתכונים דומים).

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

דגים ניתן לזווג עם פינו גריג ' יו, Gruener Veltliner, ו פינו נואר. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. אתה יכול לנסות פינוט גרי סקייפול. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.8 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 13 דולר לבקבוק.
פינוט סקייפול גריס
פינוט סקייפול גריס
קש חיוור בצבע עם הערות של מנגו, פריחת הדר ובננה באף. על החיך תערובת של פירות טרופיים מתגלה לתוך מנדרינה, מנגו, אשכוליות, וטעמי בננה. התווים הטרופיים האלה ממשיכים לאורך הגימור הארוך והמתיש.