קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות8
ציון בריאות35
מגזין

עוגות הסרטן של Chae עם מנגו וסלסה אפרסק

עוגות הסרטן של Chae עם מנגו וסלסה אפרסק
עוגות הסרטן של Chae עם מנגו וסלסה אפרסק עשוי להיות המתאבן שחיפשתם. והוא מתאים להגשה ל 8 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה 360 קלוריות, 28 גרם חלבון ו 10 גרם שומן. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 30 דקות. אם יש לכם עגבניות רומה בינוני / זרע / קצוץ, מלח ופלפל טחון, מלח כשר, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש בשמן זית קל אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,לחם בננה (סוכרתי) כקינוח. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, . נסו עוגות סרטנים פריכות עם מנגו-סלסה אננס, אטריות זכוכית קוריאניות-Jap Chae / Chap Chae, ו עוגות סרטנים מנגו חריפות (מתכונים דומים).

מרכיבים

4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפירורי לחם פנקו או פירורי לחם איטלקייםפירורי לחם פנקו או פירורי לחם איטלקיים796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוסברה קצוצה מחוספסתכוסברה קצוצה מחוספסת454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בשר סרטן לבן מיוחדבשר סרטן לבן מיוחד2ביצים (מכות)ביצים (מכות)3(חוֹרֶף)קמחקמח1(יכול להיות או להרחיק)פלפל שחור טחון טריפלפל שחור טחון טרי8ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפל שחור טחון טרימלח ופלפל שחור טחון טרי2(חוֹרֶף)1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1(יכול להיות או להרחיק)מלח כשרמלח כשר596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן זית בהירשמן זית בהיר454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בשר סרטן גושבשר סרטן גוש2מנגו קלופים / הבקיע לחתוך לחתיכותמנגו קלופים / הבקיע לחתוך לחתיכות2אפרסקים מגולענים וחותכים לחתיכות (ללא עור)אפרסקים מגולענים וחותכים לחתיכות (ללא עור)1פלפל יפני טריפלפל יפני טרי1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל אדום מתוקבצל אדום מתוק21 ליטר חלב מלא, בטמפרטורת החדרעגבניות רומא בינוני / seeded / קצוץעגבניות רומא בינוני / seeded / קצוץ8ריבס, קצוץ טרי או קפואסלסהסלסה3בצל ירוק קצוץבצל ירוק קצוץ1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חומץ בלמיחומץ בלמי

יין מומלץ: שרדונה, Muscadet, ריזלינג

רכיכות ניתן לזווג עם שרדונה, Muscadet, ו ריזלינג. שרדונה חמאה הוא נהדר עבור צדפות, שרימפס, סרטן, לובסטר, בעוד muscadet הוא בחירה קלאסית עבור מולים, צדפות, וצדפות. אם יש לך קצת תבלין בצדפות שלך, ריזלינג יבש למחצה יכול לאזן את החום. אתה יכול לנסות שרדונה אחוזת רושיולי. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 42 דולר לבקבוק.
שרדונה אחוזת רושיולי
שרדונה אחוזת רושיולי
יין זה הוא דוגמה מצוינת למאפיינים הייחודיים של רכוש רושיולי ועמק הנהר הרוסי. ניחוחות של תפוח בשל, פירות טרופיים, אגוזי לוז ומגע של תבלין משתלבים עם טעמי התפוח העשירים וחומציות חדה.