קושירגיל
מוכן ב16 דק.
מנות6
ציון בריאות11
מגזין

עוגות סרטן עם טרטר חצוף

עוגות סרטן עם טרטר חצוף
עוגות סרטנים עם טרטר חצוף הוא הר ד ' אובר המגיש 6. מנה אחת של מנה זו מכילה כ 14 גרם חלבון, 20 גרם שומן, ובסך הכל 310 קלוריות. המתכון הזה מכסה 17% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. 2 אנשים שמחו שניסו את המתכון הזה. אם יש לכם שמן צמחי, פירורי לחם מתובלים עשבי תיבול, רוטב חם ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. זה מובא לך על ידי מזוןרשת. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא חלב ופסקאטרי דיאטה. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח מסביב 16 דקות. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון ספוני של 50%, שהוא מוצק. עוגות סרטן עם רוטב טרטר חריף, עוגות סרטן עם רוטב טרטר חריף, ו עוגות סרטן עם רוטב טרטר חריף דומים מאוד למתכון הזה.

הוראות

1
רוטב טרטר חצוף: בקערה קטנה לשלב את כל החומרים ומערבבים היטב.
מרכיבים שתצטרך
רוטב טרטררוטב טרטר
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
עוגות סרטנים: בקערה בינונית מוסיפים בשר סרטנים, מיונז, פירורי לחם, תיבול פירות ים, ביצה ומיץ לימון. מערבבים לאיחוד. יוצרים 6 עוגות סרטנים בקוטר של כ-2 1/2 אינץ ' ומניחים על תבנית אפייה.
מרכיבים שתצטרך
תיבול פירות יםתיבול פירות ים
פירורי לחםפירורי לחם
מיץ לימוןמיץ לימון
מיונזמיונז
סרטןסרטן
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
קערהקערה
3
בשקית ניילון קטנה לרסק את קרקרים מלוחים ומניחים לתוך צלחת רדודה. מחפרים קלות את עוגות הסרטנים שנוצרו לתוך הקרקרים המרוסקים ומניחים בצד.
מרכיבים שתצטרך
קרקרים מלוחיםקרקרים מלוחים
קרקריםקרקרים
סרטןסרטן
ציוד שתשתמש בו
שקיות Ziplocשקיות Ziploc
4
במחבת גדולה על אש בינונית, מוסיפים מספיק שמן לכיסוי תחתית התבנית. כשהשמן חם מטגנים עוגות סרטנים בקבוצות כ -3 דקות לכל צד או עד להזהבה בלבד.
מרכיבים שתצטרך
סרטןסרטן
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
5
מעבירים לתבנית או לצלחת מרופדת במגבת נייר.
ציוד שתשתמש בו
מגבות ניירמגבות נייר
מחבתמחבת
6
מגישים עוגות סרטן עם רוטב טרטר.
מרכיבים שתצטרך
רוטב טרטררוטב טרטר
סרטןסרטן

יין מומלץ: שרדונה, ריזלינג, פינו גריג ' יו.

שרדונה, ריזלינג ופינו גריגיו הם אפשרויות מצוינות לסרטן. סרטן צונן טעים נהדר עם פינו גריגיו. ניתן להתאים סרטן חם (במיוחד עם חמאה) עם שרדונה חמאתי או ריזלינג פירותי פריך. את קורא סאליבן כרם שרדונה עם 4.3 מתוך 5 דירוג כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 44 דולר לבקבוק.
קורא סאליבן כרם שרדונה
קורא סאליבן כרם שרדונה
פירות בשלים מרוכזים ויפים ותווים של קרם ברולה על האף מובילים לחיך מלא של חמאת תפוחים, מלון בשל ואגוזי לוז עם אלון משולב וגימור מתמשך ארוך.