קושימומחה
מוכן ב3 שעות
מנות24
ציון בריאות2
מגזין

עוגות שוקולד מרירות כפולות עם מילוי חמאת בוטנים

עוגות שוקולד מרירות כפולות עם מילוי חמאת בוטנים
המתכון כפול עוגות שוקולד מריר עם מילוי חמאת בוטנים יכול לספק את התשוקה האמריקאית שלך בערך 3 שעות. מנה אחת מכילה 315 קלוריות, 6 גר' של חלבון, ו 20 גרם שומן. מתאים ל-24 מנות. אם יש לך מים, סודה לשתייה, בתוספת 3 כפות חמאה, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. נסו פעמיים שוקולד מריר עוגיות חמאת בוטנים גביע, פעמיים שוקולד מריר חמאת בוטנים מאפינס מערבולת, ו שוקולד כפול-עוגיות חמאת בוטנים (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים את התנור ל-350 ומניחים 2 מתלים בשליש התחתון והאמצע של התנור. קו 24 כוסות מאפין עם נייר או נייר אלומיניום.
2
שים את אבקת הקקאו בקערה חסינת חום בינונית.
מרכיבים שתצטרך
3
מוסיפים את המים הרותחים ומקציפים עד ליצירת משחה חלקה.
מרכיבים שתצטרך
4
לטאטא בחמאה עד בשילוב. בקערה בינונית, לנפות את הקמח עם סודה לשתיה, אבקת אפייה ומלח. בקערה גדולה, באמצעות מיקסר חשמלי, להכות 1 1/2 מקלות של החמאה עם הסוכר מגורען עד אור ורך, על 3 דקות. הכה את הביצים ווניל, ואז להכות את החומרים יבשים ב 2 קבוצות, לסירוגין עם תערובת הקקאו. בזהירות כפית את הבלילה cupcake לתוך כוסות מאפין מרופדת, ממלא אותם על שני שליש מלא.
מרכיבים שתצטרך
5
אופים במשך 20 עד 22 דקות, או עד הקאפקייקס הם קפיציים.
מרכיבים שתצטרך
6
בואו cupcakes להתקרר במחבתות במשך 5 דקות, ואז להעביר אותם מתלים חוט להתקרר לחלוטין.
מרכיבים שתצטרך
7
בקערה בינונית, לנצח את חמאת הבוטנים עם 3 כפות הנותרים של חמאה עד שמנת. לנפות את הסוכר ' ממתקים לתוך הקערה ולהכות עד אור ורך, על 2 דקות. כף כל אבל 3 כפות של חמאת בוטנים מילוי לתוך שקית מאפה מצויד קצה כוכב 1/4 אינץ'. מחזיק קאפקייק ביד שלך, לצלול את קצה לתוך החלק העליון של העוגה, דוחף אותו על 3/4 אינץ ' עמוק. בעדינות לסחוט את שקית מאפה כדי למלא את הקאפקייק, למשוך אותו לאט כפי שאתה לסחוט; אתה תרגיש את הקאפקייק להרחיב מעט כפי שאתה ממלא אותו. לגרד כל מילוי מהחלק העליון של הקאפקייקס ולחזור עד שכל העוגות מלאות.
מרכיבים שתצטרך
8
בסיר קטן, להביא את השמנת הכבדה לרתיחה. את החום, להוסיף את השוקולד חציweet על השמנת ולתת לעמוד במשך 5 דקות, ולאחר מכן לטאטא את השוקולד נמס לתוך השמנת עד חלקה.
מרכיבים שתצטרך
9
תן הדובדבן שוקולד לעמוד עד מעט מקורר מעובה, על 15 דקות. טובלים את צמרות הקאפקייקס לתוך הדובדבן, נותנים לעודף לטפטף בחזרה למחבת.
מרכיבים שתצטרך
10
להעביר את העוגות מתלים ולתת לעמוד במשך 5 דקות. טובלים את צמרות הקאפקייקס שוב ומעבירים אותם למדפים. כפית את 3 כפות הנותרים של חמאת בוטנים מילוי לתוך שקית מאפה צינור שושנות זעירות על החלק העליון של העוגות.
מרכיבים שתצטרך

מרכיבים

0(יכול להיות או להרחיק)אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים1(יכול להיות או להרחיק)על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים2מקלותפלוס 3 כפות חמאה ללא מלח, מרוכךפלוס 3 כפות חמאה ללא מלח, מרוכך2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)שמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאבקת קקאו (לא תהליך הולנדי)אבקת קקאו (לא תהליך הולנדי)1586 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר ממתקיםסוכר ממתקים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחמאת בוטנים מוקרמתחמאת בוטנים מוקרמת2largesביצים, בטמפרטורת החדרביצים, בטמפרטורת החדר4146 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורךצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורך2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)כוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)0(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שוקולד חצי מתוק, קצוץשוקולד חצי מתוק, קצוץ11 קילו קישואים,תמצית וניל טהורתמצית וניל טהור1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמים רותחיםמים רותחים