קושימומחה
מוכן ב45 דק.
מנות24
ציון בריאות5
מגזין

עוגיות אנרגיה חורף

עוגיות אנרגיה חורף
עוגיות אנרגיה חורף דורש סביב 45 דקות מההתחלה ועד הסוף. והוא יספק כ 24 מנות. מנה אחת מכילה 339 קלוריות, 6 גר' של חלבון, ו 16 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %12 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה יהיה להיט בחג החורף שלך. אנשים רבים עשו את המתכון הזה, ו-105 היו אומרים שזה פגע במקום. אם יש לכם קינמון טחון, מלח, שבבי שוקולד למחצה, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. . נסו עוגיות אנרגיה, עוגיות אנרגיה, ו עוגיות אנרגיה אוטיות (מתכונים דומים).

הוראות

1
שמנת החמאה, סוכר, דבשה, וחמאת בוטנים בקערה גדולה. מערבבים את הביצים ווניל.
מרכיבים שתצטרך
חמאת בוטניםחמאת בוטנים
מולסהמולסה
ונילוניל
חמאהחמאה
קרםקרם
סוכרסוכר
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מערבבים את הקמח, נבט חיטה, סודה לשתיה, מלח וקינמון בקערה נפרדת. מערבבים את החומרים יבשים לתערובת מוקרם, עד מעורבב באופן שווה.
מרכיבים שתצטרך
סודה לשתייהסודה לשתייה
נבט חיטהנבט חיטה
קינמוןקינמון
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
מערבבים בשיבולת שועל, צימוקים, צ ' יפס, ואגוזים. מכסים ומקררים במשך 1 שעה.
מרכיבים שתצטרך
צימוקיםצימוקים
צ ' יפסצ ' יפס
אגוזיםאגוזים
שיבולת שועלשיבולת שועל
4
מחממים תנור ל 350 מעלות F (180 מעלות C).
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
5
צורה בצק לכדורים גדולים באמצעות 1/4 כוס בצק לעוגייה.
מרכיבים שתצטרך
עוגיותעוגיות
בצקבצק
6
מניחים על סדינים משומנים עוגיות, משאיר 3 אינץ ' ביניהם. להשתטח מעט עם מזלג.
מרכיבים שתצטרך
עוגיותעוגיות
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
7
אופים במשך 15 עד 18 דקות. כאשר נעשה, צמרות עדיין יהיה רך למגע. מגניב על הסדינים במשך 5 דקות, ולאחר מכן להעביר מתלה כדי מגניב.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור

מרכיבים

2(יכול להיות או להרחיק)על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר חום ארוזסוכר חום ארוז2ביציםביצים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה1(יכול להיות או להרחיק)קינמון טחוןקינמון טחון796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק3/4 כפית מולסה3/4 כפית מולסה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 מקל קינמון (1-1/2 אינץ')1 מקל קינמון (1-1/2 אינץ')4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשיבולת שועל מגולגלתשיבולת שועל מגולגלת1(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשבבי שוקולד חצי מתוקיםשבבי שוקולד חצי מתוקים796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחמאת בוטנים חלקהחמאת בוטנים חלקה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחמאה ללא מלחחמאה ללא מלח2(יכול להיות או להרחיק)6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאגוזי מלך קצוציםאגוזי מלך קצוצים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקנבט חיטה קלוינבט חיטה קלוי3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגרעיני חמנייה מלוחים נוספים, לא חובהגרעיני חמנייה מלוחים נוספים, לא חובה