קושיקשה
מוכן ב25 דק.
מנות24
ציון בריאות0
סוגי מאכליםקינוח
מגזין

עוגיות חמאת בוטנים

עוגיות חמאת בוטנים
המתכון ניתן להכין עוגיות חמאת בוטנים בסביבות 25 דקות. אתה מקבל קינוח שמגיש 24. צופה בדמות שלך? למתכון צמחוני לקטו אובו זה יש 66 קלוריות, 1 גרם חלבון, ו 2 גרם שומן למנה. 14 אנשים הכינו את המתכון הזה ויכינו אותו שוב. לכו לחנות ואספו סודה לשתייה, חלבון ביצה, תמצית ונילן ועוד מספר מצרכים להכנתה היום. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון כף של 9%. ציון זה רע מאוד (אך עדיין ניתן לתיקון). נסו עוגיות הפתעה חמאת בוטנים בריאות (עוגיות בראוניז פודג'י עם מרכז חמאת בוטנים!), עוגיות הפתעה חמאת בוטנים בריאות (עוגיות בראוניז פודג'י עם מרכז חמאת בוטנים!), ו מוות על ידי חמאת בוטנים: עוגיות חמאת בוטנים עם כוסות חמאת בוטנים שוקולד עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
בקערה גדולה, שמנת את החמאה, חמאת בוטנים וסוכרים עד אור רכה.
מרכיבים שתצטרך
חמאת בוטניםחמאת בוטנים
חמאהחמאה
קרםקרם
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מוסיפים חלבון ביצה; מקציפים עד לקבלת תערובת אחידה. מקציפים וניל.
מרכיבים שתצטרך
חלבוניםחלבונים
ונילוניל
3
שלב את הקמח, הסודה לשתייה והמלח; מוסיפים בהדרגה לתערובת המוקרמת ומערבבים היטב. מעצבים ל-8 אינץ'. רול; לעטוף בניילון נצמד. להקפיא במשך 2 שעות או עד המשרד.
מרכיבים שתצטרך
סודה לשתייהסודה לשתייה
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
גלולגלול
מלחמלח
עוטףעוטף
ציוד שתשתמש בו
עטיפת פלסטיקעטיפת פלסטיק
4
עוטפים וחותכים לפרוסות, בערך 1/4 אינץ'. עבה.
5
מקום 2 ב. מלבד על ניירות אפייה מצופים בתרסיס בישול. משטחים בעזרת מזלג.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
6
אופים בחום של 350 מעלות למשך 6-8 דקות לעוגיות לעיסות או 8-10 דקות לעוגיות פריכות. מצננים 1-2 דקות לפני שמוציאים למדפי תיל; מצננים לחלוטין.
מרכיבים שתצטרך
עוגיותעוגיות
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור

יין מומלץ: קרם שרי, מדיירה, פרוסקו.

קרם שרי, מדיירה ופרוסקו הם הבחירות המובילות שלי לעוגיות. פרוסקו מבעבע מתוק לא מציף סוכר פשוט או עוגיות לחם קצר, שרי שמנת מתוקה משלימה עוגיות מתובלות, ותווי האגוזים של מדיירה תואמים עוגיות עם אגוזים בצורה מושלמת. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא נ. ב. סולרה קרם שרי. יש לו 4.5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 17 דולר.
נ. ב. סולרה קרם שרי
נ. ב. סולרה קרם שרי
לשרי קרם סולרה גוון ענבר מבריק ונחושת עמוקה. עם ניחוחות חמאה ופקאן, ניחוחות האגוזים המלוחים המתוקים והתבלינים החומים נושאים מבטא קרמל מורכב. כניסה מתוקה מובילה לחיך מעוגל, שופע ומלא גוף בינוני עם גימור ארוך וטעים.