קושימומחה
מוכן ב30 דק.
מנות48
ציון בריאות0
מגזין

עוגיות פסחא איטלקיות

עוגיות פסחא איטלקיות
עוגיות פסחא איטלקיות עשויות להיות בדיוק הקינוח שאתם מחפשים. והוא מספק כ 48 מנות . מנה אחת מכילה 119 קלוריות, 1 גרם של חלבון ו3 גרם של שומן. מתכון זה אופייני למטבח הים תיכוני. גשו לסופר וקנו קמח, אבקת אפייה, ביצים, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. זה יהיה להיט בחג הפסחא שלך. . זמן הכנת המתכון כ 30 דקות. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, מתכון זה מרוויח ציון כף של 9%, וזה רע מאוד (אבל עדיין ניתן לתקן). מתכונים דומים: עוגת פסחא איטלקית, לחם פסחא איטלקי, ו עוגת גבינה איטלקית עם גבינה.

הוראות

1
מחממים תנור ל 350 מעלות F (175 מעלות C). מצעי עוגיות גריז.
מרכיבים שתצטרך
עוגיותעוגיות
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
תנורתנור
2
בקערה גדולה, שמנת יחד 1/2 כוס חמאה וסוכר לבן עד אור ורך. הכה את הביצים אחד בכל פעם, ולאחר מכן מערבבים 1 כפית וניל 1 כפית תמצית שקדים, 1/4 כוס חלב ושמן.
מרכיבים שתצטרך
תמצית שקדיםתמצית שקדים
סוכר מגורעןסוכר מגורען
ונילוניל
חמאהחמאה
קרםקרם
ביצהביצה
חלבחלב
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
מערבבים את הקמח ואבקת האפייה, מערבבים לתוך התערובת הרטובה.
מרכיבים שתצטרך
אבקת אפייהאבקת אפייה
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
4
מגלגלים בצק לכדורי 1 אינץ'. על משטח מקומח קלות, לגלגל את הכדורים החוצה לחבלים על 5 סנטימטרים. לקשור קשרים רופפים ולמקם עוגיות 1 אינץ ' בנפרד על גיליונות העוגיות מוכן.
מרכיבים שתצטרך
עוגיותעוגיות
בצקבצק
גלולגלול
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
5
אופים במשך 5 דקות על המדף התחתון ו 5 דקות על המדף העליון של התנור שחומם מראש, עד תחתית העוגיות הם חום זהוב. כשעוגיות הן קרירות, לטבול אותם לתוך הדובדבן.
מרכיבים שתצטרך
עוגיותעוגיות
ציפויציפוי
עלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקניםעלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקנים
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
6
כדי להפוך את הדובדבן, קרם יחד את הסוכר של ממתקים, 1/2 כוס חמאה, ו 1 כפית וניל 1 כפית תמציות שקדים. היכו ב 3 כפות חלב, כף אחת בכל פעם, ולאחר מכן מערבבים את צביעת מזון אם תרצה בכך.
מרכיבים שתצטרך
אבקת סוכראבקת סוכר
צבע מזוןצבע מזון
ונילוניל
שקדיםשקדים
חמאהחמאה
קרםקרם
ציפויציפוי
חלבחלב

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

קיאנטי, טרביאנו וורדיקיו הם הבחירה הראשונה שלי לאיטלקית. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. קיאנטי פיקיני קלאסיקו עם דירוג של 4.6 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 10 דולר לבקבוק.
פיקיני קיאנטי קלאסיקו
פיקיני קיאנטי קלאסיקו
אף מורכב ומתמשך מלא הערות של דובדבנים ופירות יער. החיך בנוי היטב, אלגנטי, עגול וחלק עם הערות פירותי טאנינים רכים וגימור ארוך. זיווג אידיאלי עבור בשר אדום בגריל ופסטה אל ראגו. תערובת: 90% סנג ' ובזה, 10% מרלו